Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Professorn finns inte mer. Och jag går sönder.
Det får mig att komma ihåg hur gräsligt pollenallergisk jag var när vi bodde ett antal år i Ohio. Vi bodde runt San Jose/San Francisco i några år, och där upplevde jag aldrig några problem, men när vi flyttade till Ohio blev det så illa att jag var tvungen att få kortisonögondroppar för att stå ut. Undrar var det kan ha varit för träd som påverkade mig så mycket just där?? Här i Sverige är jag minimalt pollenallergisk. I år är det ju fruktansvärt mycket pollen, och mina ögon blev röda och "grusiga" för några veckor sedan. Men här klarar jag mig på receptfria allergiögondroppar....Sa har ser det ut lite overallt efter hela vastkusten ...
Det får mig att komma ihåg hur gräsligt pollenallergisk jag var när vi bodde ett antal år i Ohio. Vi bodde runt San Jose/San Francisco i några år, och där upplevde jag aldrig några problem, men när vi flyttade till Ohio blev det så illa att jag var tvungen att få kortisonögondroppar för att stå ut. Undrar var det kan ha varit för träd som påverkade mig så mycket just där?? Här i Sverige är jag minimalt pollenallergisk. I år är det ju fruktansvärt mycket pollen, och mina ögon blev röda och "grusiga" för några veckor sedan. Men här klarar jag mig på receptfria allergiögondroppar....
När brukar du få lön då? Vi får inte förrän den 27:e, men de flesta får ju den 25:e.....Ångest nu
Lönen syns ff inte på kontot och kommer den inte på måndag har jag problem
Orkar inte med mer nu
Den 27 men det brukar synas att den är på väg innanNär brukar du få lön då? Vi får inte förrän den 27:e, men de flesta får ju den 25:e.....
Fick lön idag, den 24e. Brukar alltid få den 25e om det inte är helg eller röd månadNär brukar du få lön då? Vi får inte förrän den 27:e, men de flesta får ju den 25:e.....
Här har det regnat precis hela dagen idag. Men det har kommit skurar titt och tätt senaste tiden och det ska regna en del framöver också.Det regnar. På riktigt.
April och maj hade hittills lyckats skrapa ihop hela 11 millimeter. Detta bör hjälpa upp det hela.