Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller på och gör mig i ordning för kvällens AW med kollegorna, men just nu känns det som om alla ogillar mig och inte vill ha mig där... Jag vet att jag får för mig sådant då och då helt i onödan, så jag hoppas att det blir bra bara jag kommer iväg...

Nyss hemkommen efter att ha skrivit på anställningspapper. Om en vecka börjar jag intruduktionen. Nu har jag gjort ett totalt lappkast i min yrkeskarriär. Mycket nytt i mitt liv nu :nailbiting:

Nu ska jag fixa till mig och sen packa in mig och Skägget i bilen och dra in till stan. I kväll vankas balkonghäng med prosecco och delikatesser från saluhallen hos en god vän :)

Nyss hemkommen efter att ha skrivit på anställningspapper. Om en vecka börjar jag intruduktionen. Nu har jag gjort ett totalt lappkast i min yrkeskarriär. Mycket nytt i mitt liv nu :nailbiting:

Nu ska jag fixa till mig och sen packa in mig och Skägget i bilen och dra in till stan. I kväll vankas balkonghäng med prosecco och delikatesser från saluhallen hos en god vän :)
Vad ska du jobba med?

@karamelldrottningen Jag beklagar verkligen ❤

@tornblomma Vinet ar fran ett lokalt vineri 15-20 minuter hemmifran, men ett vi inte har besokt annu sa det blir bra. Jag tankte forsoka passa pa att aka forbi pa Lordagen (tror det var nasta vecka de slapper det) och se om jag kan fa tag pa nagra flaskor. Det ar en allmant bra vingard som saljer mycket i vara butiker, men de de har mest Pinot Noir, och jag foredrar Cabernet Sauvignon, sa det ar inte en vingard jag har tankt att aka och gora en wine testing pa.

Bifogade filer

• IMG_7279.webp
    IMG_7279.webp
    116,8 KB · Visningar: 39
På väg hem efter trevlig dag på Solvalla. Vi blev ditbjudna av kunder och kikade på annan kund. Härligt sällskap! Hade gärna stannat längre och hakat på till hästauktionen i Infra City. Man trodde väl inte direkt det skulle in hästar där då det byggdes. 😂
Men Vovvi väntar hemma. ❤️
Så nu är vi på väg hem till lillparveln.

@karamelldrottningen Vad jättetråkigt :( Beklagar (L)

Är på väg till affären för lite mathandling, regnet vräker ner och har gjort hela eftermiddagen. Vi hann med en snabb sväng i lekparken alla fall, grabbarna klättrade och for runt överallt och lilla mini hade premiär på att gunga, åka rutschkana och känna på sanden :D

Sitter med ett glas rosé och väntar på att pizzan i ugnen ska blir klar..... :) Ute regnar det, men inne är det ombonat och behagligt. Inte alltid så dumt med lite gråa kyligare dagar. Då kan man tända ljus och mysa lite..... :)

Sonen och jag pratade om nar vara Svenska pass gar ut ... sa jag blev nyfiken och tittade efter och det visade sig att Maken's pass gar ut i Oktober. Hoppsan. Det ar SUPER krangligt (och dyrt) att fixa nytt Svenskt pass har i USA, men det kanske loser sig med en mini semester i San Francisco (San Francisco ar ett av mina favorit platser i varlden) for att ta bild och sadant, for att fa det skickat till Seattle ("bara" 3 timmar harifran) for att hamta det. Kanske. Om det Svenska konsulatet nagonsin svarar i telefon eller ringer tillbaka. :cautious:

Jag satte på teven och på skärmen dyker programmet SOS djur upp och en matte som klappar och gråter över sin katt.
Jag visste inte ens vad som pågick men ögonen höll på att tåras bara på några millisekunder. :o Jag är blödig för katter! :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka reser jag och min lille hund till Österlen. Vi bor i Vik. Ge mig tips om vad vi ska hitta på?
Svar
8
· Visningar
367
Senast: BornAgain
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
413
Samhälle Nästa vecka ska vi åka till Stockholm. Det är jag och min man, tre av våra barn (11, 13, 14) och hunden. Vi har bytt bostad med en annan...
2
Svar
29
· Visningar
1 374
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Snart drar OS i Paris i gång och en som kommer åka ner som åskådare är Nina Lodin. Under hennes resa kommer hon att dela med sig av...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama