Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eh okej... jag har sista dagen idag på mig att lämna in alla uppgifter om jag vill ha med dem på betyget och vi får en ny uppgift idag. Inte för att den är speciellt svår, men tidskrävande. Läraren laddade upp tre filmer, och vi ska bara skriva av allt... bara den lilla detaljen att allt är skärminspelat från lärarens dator och allt i kanterna har försvunnit vilket gör att man inte ser vart han klickar när han byter "sida" i programmet. Vilket i sin tur gör det i princip omöjligt att följa instruktionerna... :meh::cautious::banghead:

Det ska regna hela dagen idag. Ingen trädgårdsdag alltså. Men vad ska jag göra i stället? Det finns liksom ingen lust att göra något.

Fick en ny vårdtid på posten idag igen och kände att luften gick ur mig för att det är så mycket hela tiden. I ett försök att se konstruktivt på varför jag blir så uppjagad så försökte jag tänka efter hur många tillfällen jag varit på antingen VC eller någon annan vårdmottagning det här halvåret, och det är hittills 13 gånger. Inom de närmaste två veckorna så har jag ytterligare fyra tider inbokade. Skulle haft ytterligare en men den bokade jag av på grund av att en av tiderna är dropp med min bromsmedicin som jag blir sänkt av och vet med mig att jag inte kommer orka åka en bit två dagar efter. Sedan ska minst en tid till bokas in på sjukhuset i juni. Känner att jag saknar perspektiv, är det vettigt att bli så uppgiven över det här? Skulle ni andra också bli stressade?

Sitter och försöker skriva nu, för att placera ett verk rätt i litteraturlistan försökte jag rabbla alfabetet - men det gick inte. Eller ja, efter några försökt så gick det, men det är så obehagligt när något som normalt sitter inte finns kvar. Sedan är jag ju fett sänkt som det är, haft bältros och en luftrörskatarr som aldrig ger med sig under den här våren, utöver min MS då. Känns helt omöjligt att komma på rätt köl när det hela tiden är något. :(

Så mätt och lycklig nu :love: massa sichuanpeppar i så hela min mun vibrerar!

30233

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka reser jag och min lille hund till Österlen. Vi bor i Vik. Ge mig tips om vad vi ska hitta på?
Svar
8
· Visningar
367
Senast: BornAgain
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
413
Samhälle Nästa vecka ska vi åka till Stockholm. Det är jag och min man, tre av våra barn (11, 13, 14) och hunden. Vi har bytt bostad med en annan...
2
Svar
29
· Visningar
1 374
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Snart drar OS i Paris i gång och en som kommer åka ner som åskådare är Nina Lodin. Under hennes resa kommer hon att dela med sig av...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama