Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr - ja..Fler som inte kan sova?
Länge sen jag hade svårt att sova, kan väl inte påstå att jag saknat det direkt..Tyvärr - ja..
Fasen! Måste upp astidigt imorgon och har en lång dag där jag måste vara på hugget. Sambon och hunden snarkar ikapp här. Jag är rätt avundsjuk.
Blev inte lättare att somna om när att jag läste saker som gjorde mig upprörd..
Så jävla less på en person i min närhet just nu.
Jag vill jobba för dig eller din särbo så du kunde utfodra mig med massa grillmat
Här blev det Nachos med hundarna. Fräckt
Nu är det en punkt kvar, men det känns ändå som att min att-göra lista är längre än min framtid...Jag vill gå och lägga mig. Min att-göra lista är längre än min framtid...
I alla fall känns det som att den är det, men det är den nog inte riktigt med tanke på att det endast finns tre punkter på den
På mitt jobb har vi oanmälda drogkontroller, så inget jag skulle rekommenderaTrött trött trött. Ska iväg snart. Är det ok att börja morgonen med en flaska Cava? Kattvakten rörde inte sin present, så nu står den där i kylen och läskar.
Professorn finns inte mer. Och jag går sönder.
Trött trött trött. Ska iväg snart. Är det ok att börja morgonen med en flaska Cava? Kattvakten rörde inte sin present, så nu står den där i kylen och läskar.
Oh, nej! BeklagarProfessorn finns inte mer. Och jag går sönder.
Absolut, skulle jag inte köra bil hela dagen skulle jag gjort det med
Professorn finns inte mer. Och jag går sönder.