Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror min nagel snart tänkt lossna 🙈 Två veckor sen jag mosade den idag.

BE5AB102-B39A-4811-A1A6-A7E3A8094D39.webp

Jag kan ha jinxat sommaren. Vi hade så himla varmt här för några dagar sen. Jag tänkte vara smart och köpa fläkt innan de tar slut i sommarhets. Köpt fläkt. Sitter nu och fryser i raggsockor och fick reda på att värmen nu dröjer... Mrrrr..:cautious:

Jag har varit på kommunhuset och träffat en handläggare. Fy så trött jag blev av det. Nu sitter jag på biblioteket och vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag önskar att jag orkade läsa igen. Det finns så många intressanta böcker, men när det kommer till kritan så orkar jag inte läsa dem.

Jag ar vaken, men mer ar det inte. I natt har min sous vide jobbat och jag ska straxt ta revbensspnallen ur badet och lagga in dem i kylskapet sa vi kan ata det i kvall, det ar helgdag (Memorial day) sa man ar "supposed" att grilla :p och det ar sa himla gott med revbensspjall. Annars har jag flera nya klienter i dag. Jag hade tankt dra ner pa hundtranandet, men har svart att saga nej nar jag har blivit recommenderad av tidigare klienter ... sa 🙄

Det ar dags att gora iordning isbadet innan jag slanger in spjallen i kylen. Tur att sous vide inte maste ha exact tidspassning, det ar svart att fa andan ur stolen i dag.

Har precis lagt upp mina hästtäcken på försäljning. :nailbiting: Har våndats över det i ett år att göra det, i princip sen jag tog bort hästen. Nu är det gjort, får vi se om det är någon som nappar, annars kommer jag troligen slänga två av dom som är i lite sämre skick eller skänka till ridskolan om de har behov av dom. Vill bara bli av med dom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka reser jag och min lille hund till Österlen. Vi bor i Vik. Ge mig tips om vad vi ska hitta på?
Svar
8
· Visningar
367
Senast: BornAgain
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
413
Samhälle Nästa vecka ska vi åka till Stockholm. Det är jag och min man, tre av våra barn (11, 13, 14) och hunden. Vi har bytt bostad med en annan...
2
Svar
29
· Visningar
1 374
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Snart drar OS i Paris i gång och en som kommer åka ner som åskådare är Nina Lodin. Under hennes resa kommer hon att dela med sig av...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama