Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Det ser ut som att hon har på sig en jävla morgonrock. På riktigt.

RafaelEdholmFrejaKjellberg.jpg

Edit: Jag menar alltså inte att hon var "för uppklädd" utan helt enkelt bara inte hade vett att passa in med resten av etablissemanget. :p
Jag stör mig mer på hans jacka. Den tycker jag passar bättre till en skogspromenad. En kavaj tycker jaga lämpligare.
Fast jag vet inget om hus man ska klä sig vid såna sammanhang. :meh:

Är nyvaket efter någon timmes slumrande på soffan. Halsen är aningens bättre men nog inte bra nog för träning ikväll...

Sprutade krusbärsbusken med såpvatten då både löss och myror gett sig på den.
Ligger på soffan och inväntar jobb nu.

Tänkte åka till Apoteket och skaffa knark till halsen. Frågan är om jag orkat ta mig till Gränby och hitta present till kalaset dottern ska på i helgen samtidigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 580
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila