Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Då ska du nog inte göra det utan det räcker med att andas genom båda näsborrarna. Det är inte meningen att man ska må dåligt av andningsövningen.
Provade igen efter en stund och då blev jag inte yr. :up: Vet inte om det funkade men jag mådde inte sämre iallafall. :up:
Det känns bättre idag, sovit i natt men vaknade flera gånger. Skönt att få sova iallafall.

Retar mig på Freja Kjellbergs klädsel på lysningen idag. Så otroligt trött på typ-modeller som inte har vett nog att klä sig efter tillfälle utan envisas med att alltid klä sig "modell-likt". Allvarligt talat, jag tycker hennes klädval var hemskt idag. Man får gärna sticka ut med färger och liknande, men hennes val idag gjorde att hon stack ut för mycket. Fyyyy!

Hur var hon klädd menar du @californication ?
Min erfarenhet av modeller är att de ofta är "nedklädda". Typ osminkade och väldigt enkelt klädda.

(Och stylister ser ofta ut som parkbänksnötande halvalkisar. Speciellt eftersom de typ alltid drar en sunkig dramaten-vagn efter sig. Men det är ju en parentes haha :p )

Hur var hon klädd menar du @californication ?
Min erfarenhet av modeller är att de ofta är "nedklädda". Typ osminkade och väldigt enkelt klädda.

(Och stylister ser ofta ut som parkbänksnötande halvalkisar. Speciellt eftersom de typ alltid drar en sunkig dramaten-vagn efter sig. Men det är ju en parentes haha :p )

Det ser ut som att hon har på sig en jävla morgonrock. På riktigt.

RafaelEdholmFrejaKjellberg.jpg

Edit: Jag menar alltså inte att hon var "för uppklädd" utan helt enkelt bara inte hade vett att passa in med resten av etablissemanget. :p

Ok jag tyckte inte att det var så farligt. Kappan hade jag nog kunnat tänka mig själv faktiskt :o Dock inte i kombination med den kjolen. Men visst, lite tråkigt kanske. Tycker du att det där är att klä sig för "vågat"? :o

OT: När jag tänker modell tänker jag typ såhär:

41u8rsa.jpg

Ok jag tyckte inte att det var så farligt. Kappan hade jag nog kunnat tänka mig själv faktiskt :o Dock inte i kombination med den kjolen. Men visst, lite tråkigt kanske. Tycker du att det där är att klä sig för "vågat"? :o

OT: När jag tänker modell tänker jag typ såhär:

41u8rsa.jpg

Nej, inte för vågat. Inte på ett annat event eller till vardags, Men opassande på en lysning för ett kungligt bröllop. Vid vissa tillfällen får man sjutton ha vett nog att klä sig klassiskt. :p

Steker raggmunkar och är smått uttråkad, matlagning är inte min grej och särskilt inte matlagning som tar tid och måste passas.

Ligger i soffan med sambon och betar av ett par avsnitt av "100 Code" medans vi väntar på att pannan ska göra varmvatten.
Den baaaaara krånglar. Verkar inte hinna bli någon duschtemperatur i kväll.
Gud vad jag längtar tills bergvärmen blir installerad. 4 veckor kvar i kallvattenmissär.....

Tittar på hur ena kissen har släpat det nytvättade hönätet från sovrummet (fullt normalt här att ha sånt i sovrummet :angel:) nedför trappen till hallen och nu har dragkamp med sin dräktiga syster :laugh:

Väntar på att lönebeskedet släpps, inte för att jag får lönen tidigare men man kan ju få drömma nån vecka innan det är dags att betala räkningar :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 576
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V