Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker lite vin och känner mig uttråkad; väntar på att battle.net ska optimera min spelfiler så jag kan spela! Antingen Diablo eller WoW...

Känner mig enorm ensam just nu. Det suger stenhårt att vara ensamstående ibland! Just nu pågår ett av de roligaste eventen jag vet, och det var där jag och sambon återknöt kontakten efter alla år. I natt är den roligaste natten, alla samlas och kollar demovisningarna. Sambon och jag såg dem alltid tillsammans. Även förra året var jag där, och fick se en underbar tribute till sambon. I år sitter jag ensam hemma och vill bara gråta. Fan att jag inte kan åka dit! Fan fan fan! :cry:

Känner mig enorm ensam just nu. Det suger stenhårt att vara ensamstående ibland! Just nu pågår ett av de roligaste eventen jag vet, och det var där jag och sambon återknöt kontakten efter alla år. I natt är den roligaste natten, alla samlas och kollar demovisningarna. Sambon och jag såg dem alltid tillsammans. Även förra året var jag där, och fick se en underbar tribute till sambon. I år sitter jag ensam hemma och vill bara gråta. Fan att jag inte kan åka dit! Fan fan fan! :cry:

Kram!

Sitter i soffan och klappar på hunden. Tänkte packa väskan eftersom jag åker till Paris nästa vecka. Har kommit så långt på den fronten att jag har kastat en hög med kläder på golvet :meh:

Varvar ned efter lång men rolig dag. Klarar aldrig att gå och lägga mig direkt utan jag måste liksom landa en stund först, det spelar ingen roll om jag så kommer hem mitt i natten. Sätta mig ner en stund, gå runt och fixa med lite grejer i lugn och ro. Sen kan jag sova :)

Äter frukost och funderar på om jag bara ska slänga den vansinnigt dåliga boken jag läste ut igår, eller om jag ska lura på den på någon annan så jag har någon att ventilera med. Svårt val.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 576
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Halt efter vila
  • Promenadskor vinter