Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en "lugn" hemmakväll....

11279962_677724729039724_2032592867_n.jpg

skjut mig nu?

Dricker vin och tittar på en gammal film med Steve Coogan och Lena Heady. Borde hänga tvätt och undrar varför jag tyckte att fredagkväll var en bra tid att tvätta på.

Jag är på jobbet, är jättehungrig och det är en jättefest utanför. Kommer in jättemycket jättegod grillukt och jag vill gå jättegärna gå hem och hitta jättemycket att äta!

Försöker lokalisera smärtan jag har vid inandning genom näsan. Har svårt att bestämma mig för om den faktiskt är i näsan, eller bakom ögat eller i örat. Orimligt och irriterande men just nu upptar det min tid. :p

Sitter och tittar pa nyheterna (mest tagolyckan i Pennsylvania och dommen mot "Boston bombaren" medan jag vantar pa att sonen och sonhustrun ska anlanda fran Florida.

Jag är på jobbet, är jättehungrig och det är en jättefest utanför. Kommer in jättemycket jättegod grillukt och jag vill gå jättegärna gå hem och hitta jättemycket att äta!

Är också på jobb och hade samma problem tidigare under natten, ligger ett mindre uteställe/matställe/samlingspunkt inte alls långt härifrån som brukar grilla och det luktar sååååå gott då ju.. :p

Så ja, jag jobbar..

Hemma igen efter att ha assisterat som fölvakt vid seminering. En riktig liten huligan som ska springa fort om något år. Den ville springa nu med, så det behövdes någon som stod i vägen när mamma fick sperma.
Trevligt nöje eftersom det innebar att jag fick klappa föl och klia mammor. Samt prata skit och dricka kaffe.
Nu ska jag ägna mig åt mer nyttigheter. Fräsa trädgårdslandet igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 572
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar