Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har just kommit hem efter middagen och gått en sväng runt kvarteret med hunden. Hon var inte helt pepp och såg ut såhär :down: när jag tog ut henne (men jag vill verkligen sova till lunch imorgon så hon hade inget val):

11272995_406071182905716_1252405781_n.jpg

Har precis gett bort en massa grejor fran stallet ... och i morgon kommer nagon och hamtar mitt fullblod:cry: Jag kan inte skeppa tva hastar over hela landet, och Michico kommer med ... Kyle maste fa ett nytt hem. Jag har hittat en tjej pa 14 ar som ridit sedan hon var stor nog att ga. Hon ar en utmarkt ryttare och hast mannsika, de kommer att bli ett fantastiskt team. :) Fast lite sorgligt ar det trots att vi aldrig riktigt "klickat".

Har svårt att komma igång idag. Borde passa på att tvätta och städa idag när jag är ledig. Men jag har ont i hela kroppen efter att jag trillade av hästen igår så det år svårmotiverat idag.

Försöker öva på min presentation men finner mig själv browsa hästannonssidor istället... :banghead: Har snöat in på araber igen efter att jag börjat tänka på min fina sköthäst jag hade för X antal år sedan. Men inte sjutton ska jag köpa häst nu, möjligtvis skaffa ny medryttarhäst men där går gränsen :p

Försöker öva på min presentation men finner mig själv browsa hästannonssidor istället... :banghead: Har snöat in på araber igen efter att jag börjat tänka på min fina sköthäst jag hade för X antal år sedan. Men inte sjutton ska jag köpa häst nu, möjligtvis skaffa ny medryttarhäst men där går gränsen :p
Känner igen alltihop. Borde göra nytta men sitter och letar efter hästar jag inte ska ha.
Får skylla på att vovve envisas med att ligga i knät här på jobbet idag så jag inte kan resa mig och göra nytta:angel:

Just nu är jag sur/arg/irriterad på min handläggare på af som verkar tro att jag inte har något liv. Skrev ett irriterat svar på mailet han skickade till mig idag men la det i utkastet så länge. Funderar allvarligt på att skicka det för visa att jag INTE dansar efter deras pipa :mad: :devil: :banghead: :turd:
Eller det kanske är mina gravidhormoner som talar :idea:
Blir så less när dom verkar tro att man kan inställa sig till deras förfogande när som helst utan att dom ens har i beräkningen att man faktiskt kan ha annat planerat :down:
FYI har jag väntat på att han ska höra av sig i en hel jävla månad nu. Så han hade all tid i världen att föreslå mig några tider och inte bara anta att jag sitter hemma och väntar på att springa till honom när han väl hör av sig :grin:

//hormonmonstret

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 572
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar