Beklagar....Hoppas att allt gick så bra det kunde.Kollar modern family, känner mig ensam och ledsen. Saknar kissen
Du kunde ha behövt lite sällskap i kväll. Kram
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beklagar....Hoppas att allt gick så bra det kunde.Kollar modern family, känner mig ensam och ledsen. Saknar kissen
Sant, fel av mig , jag läste lite för snabbt. Men eftersom han har ansetts frisk vid en rättspsykiatrisk undersökning så är det högst otroligt att han kommer låsas in på LRV.Du skrev om LPT, det är inte samma som LRV - som det står om i artikeln jag länkade.
Nej han är ju redan dömd till fängelse för brotten så han kan inte dömas till LRV igen för samma brott.Sant, fel av mig , jag läste lite för snabbt. Men eftersom han har ansetts frisk vid en rättspsykiatrisk undersökning så är det högst otroligt att han kommer låsas in på LRV.
Det gick bra men det är tomt här hemma.Beklagar....Hoppas att allt gick så bra det kunde.
Du kunde ha behövt lite sällskap i kväll. Kram
Kramar det lät som en jobbig dagFörsöker varva ner men ikväll blir det svårt.
Den här dagen har varit präglad av extrema ytterligheter.
Önskar jag kunde lufta alla tokerier, sorger, glädjeämnen och andra känslor någonstanscry:
Hoppas på lite sömn nu.
Nyss räknat ihop månadens inkomster och utgifter. Skulle få 5000 från en fond enligt muntligt besked men såg bara 4000 in på kontot...hmm. Nåja det är iallafall mer än jag väntade mig att få från början. Varit lite knappt de senaste månaderna så ansökte om fondmedel till sommarskor och kläder bl.a.
Borde logga ut men "ska bara..."
Nej, såna bidrag är skattefria. Tror man ska ha en årsinkomst på max 160 000 för att kunna beviljas fondmedel.Är det inte skatt för sånt då?
På en röd dag?Försöker morna mig för att åka till stan och titta på min deklaration hos revisorn.