Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemnetknarkar idag igen. Ute regnar det så jag har inte alls lust att gå ut på promenad. Jag skulle behöva duscha också men vattnet är för tillfället avstängt. Därför kan jag inte heller vare sig diska eller förbereda någon mat. Trist sätt att tillbringa en ledig dag.

Kom precis ut och insåg att en person håller på att bära bort min cykel. Jag sprang ikapp snubben och bara "vad håller du på med?!?". Fick då en salva svordomar riktade mot mig i ett tämligen högt röstläge. Sedan ville människan ha "cigarette" mot att han skulle ge tillbaka min cykel. När jag inte tyckte att det var en bra deal så vrålade han "KURVA"!!!!!! ca 10 000 ggr innan han lommade iväg. "Kurva" är numera det enda ordet jag kan på rumänska. Känns dock inte som att det är så användbart att flasha med

Gör inte många knop. Ligger på soffan och har sett på Prins lysningen. Samt spelat candy crush som en dåre för att samla gröna karameller och få bonusar.

Just nu väntar på min fotograf som helt seriöst tycker att vi ska plåta till bloggen idag. Regnet vräker ner...
Han är den enda latinon i världens som NJUTER av regn och kyla. Det är ett jävla gnäll på honom direkt solen tittar fram eller om det nuddar en ljum vind på honom. Men nu mår han....

Kom precis ut och insåg att en person håller på att bära bort min cykel. Jag sprang ikapp snubben och bara "vad håller du på med?!?". Fick då en salva svordomar riktade mot mig i ett tämligen högt röstläge. Sedan ville människan ha "cigarette" mot att han skulle ge tillbaka min cykel. När jag inte tyckte att det var en bra deal så vrålade han "KURVA"!!!!!! ca 10 000 ggr innan han lommade iväg. "Kurva" är numera det enda ordet jag kan på rumänska. Känns dock inte som att det är så användbart att flasha med
Mina polska kollegor på jobbet använder kurwa i varje mening de säger, så det verkar vara ett ganska användbart ord ;)

Just nu väntar på min fotograf som helt seriöst tycker att vi ska plåta till bloggen idag. Regnet vräker ner...
Han är den enda latinon i världens som NJUTER av regn och kyla. Det är ett jävla gnäll på honom direkt solen tittar fram eller om det nuddar en ljum vind på honom. Men nu mår han....

Då bor han ju helt klart i rätt land. Gissar han gillar vinter också?

Just det. Just nu har jag alltså kommit in och påbörjat projektet packa inför Paris.
Ska åka med handbagage. Jag är naturligtvis kaos i vanlig ordning och måste sålla. Senast jag var där åkte jag med tre kappor på mig på vägen hem varav den ena var en stor pimp-aktig blå fotsid päls. Det var inte ens kallt ute...

Är nyss hemkommen efter en runda på Lidl, lite lek på Birde med alla som städar och sen sen lunch/tidig middag på McD. Dottern har nu lärt sig det förträffliga i att doppa pommes i mjukglass :D :up: Resten av dagen kan vi nog stanna inne utan att skämmas, jag borde bara ta mig ut på balkongen och tömma pelargonernas krukor en sväng.

Dricker kaffe och försöker ladda för en dusch
ska möta dottern som kommer hem från skolresan om en stund.
borde klippa lite gräs men efter en sömnlös natt är jag inte så ambitiös.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 576
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V