Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina polska kollegor på jobbet använder kurwa i varje mening de säger, så det verkar vara ett ganska användbart ordKom precis ut och insåg att en person håller på att bära bort min cykel. Jag sprang ikapp snubben och bara "vad håller du på med?!?". Fick då en salva svordomar riktade mot mig i ett tämligen högt röstläge. Sedan ville människan ha "cigarette" mot att han skulle ge tillbaka min cykel. När jag inte tyckte att det var en bra deal så vrålade han "KURVA"!!!!!! ca 10 000 ggr innan han lommade iväg. "Kurva" är numera det enda ordet jag kan på rumänska. Känns dock inte som att det är så användbart att flasha med
Just nu väntar på min fotograf som helt seriöst tycker att vi ska plåta till bloggen idag. Regnet vräker ner...
Han är den enda latinon i världens som NJUTER av regn och kyla. Det är ett jävla gnäll på honom direkt solen tittar fram eller om det nuddar en ljum vind på honom. Men nu mår han....
Då bor han ju helt klart i rätt land. Gissar han gillar vinter också?
Oh ja! Helst snålblåst och snöstorm. Idag ville han käka sushi på en uteservering efter att vi plåtat klart. Jag bara nej tack....
Oh ja! Helst snålblåst och snöstorm. Idag ville han käka sushi på en uteservering efter att vi plåtat klart. Jag bara nej tack....
Hahahaha, en banan?Tittar på den högdräktiga kissen som har snott en banan som hon leker med
Älskade Skåne!Kan rekommendera Skåne. Snö-regn-blåst...på tvären.