Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i soffan efter tva dagar av hart arbete med att packa garage och verkstad. Pust. Son och sonhustry har varit har och hjalpt. Medan sonen och jag har packat stall och garage/verkstad och kort till tippen har sonhustrun klippt graset pa ungefar 4 hektar. Det har varit en sadan super hjalp. <3 Nu tar sonen en pilsner medan jag har ett glas vin och slapnar av efter allt job. Bara lite kvar i morgon bitti innan sonen aker hem till Florida igen. Sedan 3 veckor till och jag ager inte det har langre.

Känner mig typ helt överkörd av för mycket plugg och sömnbrist. Men nu ryker kaffet i koppen, bara att åter dyka ner i papprena inför den stora tentan i dag :nailbiting:

Känner mig typ helt överkörd av för mycket plugg och sömnbrist. Men nu ryker kaffet i koppen, bara att åter dyka ner i papprena inför den stora tentan i dag :nailbiting:

Tenta på vad?

---
Har paus från min text som för dagen är lite mer sammarbetsvillig. Lärd av erfarenhet vet jag att det brukar inte hålla i sig speciellt länge.:down:
Dumma text! :devil:

Har har vi just startat dagen och sitter fortfarande i soffan med en kopp kaffe ... Det blir mer "serious" packande i dag igen, men nu ar det nastan klart.

Varit på posten och skickat lite brev samt ett par byxor till en annan Bukemedlem. Tar lite kaffe. Suttit i telefonen en stor del av dagen och försökt reda ut allt krångel för att få loss min fars tillgångar i Thailand efter att han gick bort. HUUUUR trögrott kan det vara :arghh::banghead:
Nu ska jag försöka fixa fram dödsattester PÅ THAI på min farmor och farfar (som aldrig haft med Thailand att göra öht och varit döda i flera år) Suck!!:(

Försöker samla ork till att åka till stallet O_o ;)

Varför ska det alltid regna när jag planerat att rida? Hoppa över ridningen eller rida i regnkläder... det är frågan..

Jag sitter och bannar mig själv för att jag har blivit långsint. Och försöker klura ut om det är för att jag har haft otur och samlat på mig massa negativa erfarenheter som bidragit till detta, eller om jag bara blivit en sämre människa.

Tjafsat med PostNord som tappat bort min leverans, och aldrig hör av sig om hur det går med reklamationen.

Tittar ut och är glad över att det är maj.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 581
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar