Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
har ätit en fantastisk trerätters middag. Vi bor i en slags vindskupa (som ser ut som en bordell från 1800-talet) med utgång på taket. Så nu sitter vi på taket, kollar ut över natten, dricker rödvin och njuter rätt så hårt.
Kunde inte lägga in bild från mobilen men kolla @frktornblom på insta så får ni en hyfsad uppfattning :P

Fick halsbränna av det jag åt nyss :meh:
Å så ligger jag och känner efter om bebisen rör sig eller inte men känner inget. Helt fascinerad över hur något kan göra kullerbyttor inne i en och så känner man inget :confused: :p

Hoppas på att bli på smällen snart. Utsikterna är inte så ljusa och det tär något så oerhört psykiskt.

Har svårt att göra bra matval när jag mår såhär och det gör inte orken bättre precis.

Snart dags att köra en sväng igen.

Vaknade nyss, sovit kasst, helt slut men häller i mig kaffe för att ta mig till skolan. Laddar för sista provet denna termin. :idea:
Klarade D9 i går :banana::banana::banana:

Hoppas på att bli på smällen snart. Utsikterna är inte så ljusa och det tär något så oerhört psykiskt.

Har svårt att göra bra matval när jag mår såhär och det gör inte orken bättre precis.

Snart dags att köra en sväng igen.
Kram, hoppas det går vägen och att du snart mår bättre.

Dricker kaffe och har nyss uppdaterat hemsidan vi har för Kenneln. Laddar inför att måla tak. Min rygg är dock inte på humör för det idag. Den har kärvat mer än vanligt nu under en period. Skulle hellre ta en långtur med hundarna i skogen. Men taket målar sig inte själv och om 1 vecka kommer sista flyttlasset och då bla med sonens saker och då måste hans rum vara klart.
Kanske hinner gå en sväng senare så kroppen får mjuka upp sig.

Ska pallra mig iväg till jobb. Tänker uttnyttja en av de få solglimtar vi fått den här våren och promenera de fem kilometrerna dit :)

Jag har precis ännu en gång insett vilken fantastiskt fin man jag har lyckats haffa :love:

Vill ha med ponnyn på en utställning om några veckor men kan inte springa med honom då jag är gravid och det känns som magen går i tusen bitar :down:
Frågade min man nu och han springer och visar honom åt mig. Han är bara bäst :love:
Så nu ska jag visningsöva med gubben, hästen kan ju redan :D

Förbereder opponering av uppsats... Ganska jobbigt att läsa hela långa uppsatsen när man inte är så inläst på ämnet, tur att jag kan häst hyfsat bra i alla fall :p

Har sökt ett jobb. ( Som jag inte lär få men man måste ju försöka)
Jävligt irriterad på FK. Tur att man har lite sparade pengar. Annars hade jag gått i personlig konkurs.

Jag har precis ännu en gång insett vilken fantastiskt fin man jag har lyckats haffa :love:

Vill ha med ponnyn på en utställning om några veckor men kan inte springa med honom då jag är gravid och det känns som magen går i tusen bitar :down:
Frågade min man nu och han springer och visar honom åt mig. Han är bara bäst :love:
Så nu ska jag visningsöva med gubben, hästen kan ju redan :D
Good men are hard to finde. Är också välsignad med en sån :love:

• Gilla
Reactions: MM
Halva taket målat. Andra halvan tar jag i morgon för ryggens skull. Gick smidigare än jag trodde:)
Lunchar på lite rester från Thaihaket igår sen får det bli en repa i skogen med de vovvar som inte ska med husse på träning ikväll.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 581
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sodastream
  • Valet i USA
  • Hiss och diss del 5