Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Slöar i soffan. Gick hem från jobbet tidigt i måndags pga tall med magen. 48 timmars karens innan jag får jobba igen. Känns rätt trist att vara hemma och frisk...

Svettas. Har just inhandlat en stor blå päls, en boxig skinnjacka och diverse annat som jag likt en uteliggare släpar runt på i en gigantisk säck. Kaos

Tog en behövlig sovmorgon idag.
Har städat lite, dammsugit upp några daller spindlar som trodde de kommit undan :grin:
Ätit två rostmackor, nötter och zoo apor.
Slappa på soffan en stund nu.

Tog väl i över min nuvarande förmåga i trädgården i förmiddags så nu är jag trött och har ont i huvudet! Kör på köpeslasagne i ugnen till middag :o roar barnet med film så att jag får vila nu under tiden. Bannar mig själv för att jag glömde köpa ny nässpray på affären också :banghead: jag orkar inte rodda ut ungen och åka dit igen, trots att det bara är 500 m bort... :down:

Sitter på jobbet och har fått nåt slags inflammation i armbågen som gör skitont och gör att jag inte kan röra vänsterarmen. Ipren nyss så det börjar släppa lite. Jävla armjävel. Samtidigt får alltid sånt mig att tänka på dem som har kroniska smärtor och då går det genast mycket lättare att acceptera att det gör skitont just nu. Det handlar trots allt nog om några dagar bara....

Sitter i soffan och samlar mig efter att ha varit ute och sparat med hundarna. Jag behover VERKLIGEN starta dagen ... men har fastnat och kanner inte for att borja gora nagot ordentliget.

Sitter i soffan och samlar mig efter att ha varit ute och sparat med hundarna. Jag behover VERKLIGEN starta dagen ... men har fastnat och kanner inte for att borja gora nagot ordentliget.

Alltså varje gång jag ser dig så har jag ett bisarrt behov av att kolla temperaturen hos er där borta. Och allt är jätteorättvist just nu så sluta sitt där och ut i solen med dig! :eek:

Alltså varje gång jag ser dig så har jag ett bisarrt behov av att kolla temperaturen hos er där borta. Och allt är jätteorättvist just nu så sluta sitt där och ut i solen med dig! :eek:

Jag ar pa vag :p

Screen%20Shot%202015-05-20%20at%2011.58.11%20AM_zpst493h9kz.png

Herregud så jäkla svårt att få tag i ett domslut då :rage:
Mätt och belåten iallafall. Imorgon möte i stan och sen kan jag koppla av några dagar.
Nu ska jag försöka hålla mig vaken ett par timmar till och sen äntligen få sova

På väg hem från jobbet, måste vara något spännande bortåt Buckingham Palace för det var mängder med uppklädda människor inklusive en äldre man med cylinderhatt, käpp och monokel!

När jag kommer hem ska jag också äta pommes. Och aioli :d

Jag har hamnat i soffan igen :angel: Jag har jobbat utomhus hela (eller ja ... halva da) dagen och har just bestamt mig for att jag behovde en dusch mer an att jobba vidare. :p Nu vantar jag pa att nagon ska komma fran koparen's bank for att se om de kan lana ut tillrackligt med pengar.:grin: En formalitet har jag fatt lara mig ... men irriterande mitt i alla lador.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 581
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar