Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var tvungen att byta boendestöd pga omorganisering. Den jag hade förut hamnade i en grupp som skulle jobba i en annan del av stadsdelen.sen kommer boendestödet hit för sista gången innan jag ska få en ny tjej, allt pga kommunens dumma regler. Vi vill inte byta ju!
Hmm...låter lite läskigt det därOk jag har just gått ner i en skum källare med en minst sagt excentrisk fransman och jag är nu klädd i vintage YSL, Prada, Chanel, en fet sälpäls och dränkt i lyx. Medan han bara "oh mon dieu"!
Hmm...låter lite läskigt det där
Kram!Hällt upp ett STORT glas vin,för att jag faktiskt förtjänat det. Har överlevt dagen och satt ner foten. Hittat kärringjäveln i mig själv och känner mig lite nöjd.
Tänk på hur jobbigt det hade varit förr i tiden!Försöker släpa mig in i duschen. Lustigt det där, det är så skönt när man väl står där men ändå tar det emot
Tänk på hur jobbigt det hade varit förr i tiden!
Det är så jävla dumt. Hon sa att det är flera brukare som sagt upp tjänsten hellre än att byta boendestöd. Jag ska träffa både nya och gamla på måndag så vi får väl se hur det blir!Jag var tvungen att byta boendestöd pga omorganisering. Den jag hade förut hamnade i en grupp som skulle jobba i en annan del av stadsdelen.