Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker laga mina glasögon som bestämde sig för att gå sönder bara sådär. Helt plötsligt lossnade ena skalmen, heter det väl tror jag. Det man har bakom örat

Kom hem efter dagislämningen och fick ett adhd-infall och storstädade badrummet, så nu är det gjort! :D Ska strax ta tag i köket också, sen kommer boendestödet hit för sista gången innan jag ska få en ny tjej, allt pga kommunens dumma regler. Vi vill inte byta ju! :mad:

Äter riskaka och funderar på att åka till stallet. Borde plugga men hjärnan är någon helt annanstans..
Så det får nog bli stall och bära sten till dräneringen/fyllnad runt lösdriften! Och mocka hage. Jobba lite och bli lite trött i musklerna är planen. För första gången på nästan ett år är jag sugen på att jogga en runda. Kanske ska ta med ponny och springa lite?

Sitter på jobbet och väntar. Projektet jag jobbar med är mer eller mindre klart så väntar bara på feedback så jag vet om det är något att fixa eller om jag är klar. Funderar på om det är värt att ta lunch eller ej.

Har lyckats packa utan att bli på för dåligt humör, dock med ångest.
Tittar på lyxfällan i väntan på eurovision. Än en gång förundrad över folks syn på pengar.

Jag var tvungen att byta boendestöd pga omorganisering. :turd: Den jag hade förut hamnade i en grupp som skulle jobba i en annan del av stadsdelen. :turd: :down:
Det är så jävla dumt. Hon sa att det är flera brukare som sagt upp tjänsten hellre än att byta boendestöd. Jag ska träffa både nya och gamla på måndag så vi får väl se hur det blir!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 582
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar