Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har precis kommit hem efter 5 timmars rusande runt sta'n for att utratta arenden - PUH - Jag har super ont i fotterna, men hundarna har nu sina halso papper klara och jag fick massor utrattat. :cool:

Funderar på hur sjutton jag bar mig åt när jag sträckte en muskel i armen (undersidan av överarmen) när jag satt av efter lektionen idag.
Lektionen gick riktigt bra, min kära häst och jag börjar äntligen få styr på galoppfattningarna. Och den här gången satt jag kvar hela lektionen. :p

@EmmaW - snacka om midnattsmål. Vad blir det?
Själv borde jag sova istället för att surfa på buke, så jag orkar upp för humdpromis innan jobbet imorgon :p

Firar slutet av ett projekt med vin. Min uppdragsgivare tyckte inte att jag behövde vara med på slutpresentationen för kunden i morgon så satsar på sovmorgon och sedan ridning på eftermiddagen istället.

sov n timme sen vaknade jag efter ytterligare hysteriskt märkliga drömmar.
Trött på dem ju.

Funderar på att gå ner och fixa en macka.

Om jag hade nagot brod hemma skulle jag ocksa fixa en macka. Nu nar du pamint mig att man kan ata. I stallet kanske jag gor nagot onyttigt med hallon, honung, yogurt och tequila. Hmmm. Jag behover verkligen ga igenom och kasta kom jag ju fram till ... sa Tequilan ar pa vag ut. :angel:

Ringer och försöker kalla till antagningsinterjuer. Folk har inte vett att ha sin telefon i handen såhär på fredagförmiddag. Blir många SMS.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 582
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar