Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, jag misstänkte något sådant, men jag vet inte vad rabarbersirap är heller :o Kan tänka mig, men vad har du i och vad har du den till? Låter gott iaf :D
Det skulle vara till en rabarbermojito, men vi orkade inte göra nån :p går säkert att ha på glass typ också.
Hade 300 g finhackad rabarber, knappt 2 dk socker och drygt 0,5 del vatten som fick koka ihop i typ 10 min. Mosade rabarbern när den blev mjuk. Silade av i en saftduk som jag kramade för att få ur all vätska som sen fick sjuda ner till en sirap. :up:

Har packat och stadat stallet hela morgonen. Nu ar jag nastan klar ... men gav upp nu. Jag har kanske en timma kvar att jobba med stallet, men ids inte gora klart idag. Nu ska jag dusha och gora mig klar for att aka ut och ata middag med en kompis i kvall.:)

Hemma efter typ 4,5 h i stallet. Har ätit kycklingtallrik ute, ridit en tur till skogen, fotat syrran och hennes häst då hästen fyller 24 idag. Avmaskat (gick sådär)
och släppt hästarna i "mask-hagen".

Precis hemkommen efter att ha träffat en kompis på stan och druckit en (alkoholfri) öl. Som tur var var vi lika trötta båda två så vi kunde med gott samvete säga hejdå tidigt :p

Just nu funderar jag på en semestertripp till... Sibirien? Slippa folk :wtf:

Annars det vanliga en fredagskväll. Tvn är på men snart dags att sova. Utsläpp i stallet imorgon.

Försöker få min dotter att lägga sig så det blir lite tyst på musiken haha.
Hon har i alla fall slutat spela Alexander rybak.

Det vräker ner och blåser, var ute med hunden förut och skulle gå till en granne och hämta en sak. Hon var inte glad min stackars vovve haha.
Så nu ligger hon bredvid mig och tänket inte gå ut mer idag

går igenom bilder och undrar om jag fanimej inte har de snyggaste vännerna... alla kategorier.

:love::love::love:

paris1.jpg

paris8.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 582
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar