Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rabarbersirap ska det ju stå@Ninnurur Vad är det du har kokat?
Du kan lugnt laga till den i kvällOk just nu behöver jag er hjälp. Vid ett-tiden råkade jag lämna en fryst vacumpackad laxfile på köksbänken. Den är alltså genomfrusen och ligger inte i solen eller så. Antar att den tinar som bäst nu. Kan jag köra den jäveln i ugnen ikväll när jag kommer hem vid 20? Eller måste jag slänga den?
Ok just nu behöver jag er hjälp. Vid ett-tiden råkade jag lämna en fryst vacumpackad laxfile på köksbänken. Den är alltså genomfrusen och ligger inte i solen eller så. Antar att den tinar som bäst nu. Kan jag köra den jäveln i ugnen ikväll när jag kommer hem vid 20? Eller måste jag slänga den?
Ok, jag misstänkte något sådant, men jag vet inte vad rabarbersirap är heller Kan tänka mig, men vad har du i och vad har du den till? Låter gott iafRabarbersirap ska det ju stå
Stek i pannan, godast!Ok just nu behöver jag er hjälp. Vid ett-tiden råkade jag lämna en fryst vacumpackad laxfile på köksbänken. Den är alltså genomfrusen och ligger inte i solen eller så. Antar att den tinar som bäst nu. Kan jag köra den jäveln i ugnen ikväll när jag kommer hem vid 20? Eller måste jag slänga den?
Hade tänkt motionera, men det regnar