Lyssnar på Karolina som gnäller och hjälper mig fixa min dator som är lite långsam
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis i efterskott!!!Fick precis en oväntad födelsedagshälsning från en avlägset bekant kollega och en av grannarna var över på eftermiddagen med en bukett vildblommor, så gulligt
Min släkt kan man däremot "lita" på, inte en hälsning som vanligt
Harry Potter orkar man väl alltid med! Själv kollar jag på film 2 just nu.Både barnet och jag har duschat och barnet sover redan själv lär jag vänta tills håret är torrt nog och trots att jag är skittrött vill jag se Harry Potter ikväll. Dilemma!
Det är andra delen av dödsrelikerna som sänds ikväll. Men jag måste ju vakna 6:30 så det är lite sent att vara vaken tills den är slutHarry Potter orkar man väl alltid med! Själv kollar jag på film 2 just nu.
Aha jag kollar ju på dvd så jag kan ju fortsätta imorgon!Det är andra delen av dödsrelikerna som sänds ikväll. Men jag måste ju vakna 6:30 så det är lite sent att vara vaken tills den är slut
Fusk!Aha jag kollar ju på dvd så jag kan ju fortsätta imorgon!
Idag har jag bytt arbetsplats -samma arbetsgivare men jag har bytt enhet. Mot min vilja ska tilläggas, och jag får en helt klart sämre arbetssituation. Jobbigt också att säga hejdå till alla kollegor på gamla stället -dåligt planerat av mig att göra det 30 min innan jag skulle vara på möte på nya stället. Så ingen jättemunter dag. BLÄ
Både barnet och jag har duschat och barnet sover redan själv lär jag vänta tills håret är torrt nog och trots att jag är skittrött vill jag se Harry Potter ikväll. Dilemma!
Nu blev jag nyfiken! Vilket VO/VS är du på nu? (Om du vill svara alltså )
Då bor vi "grannstad" med varandraInte på det jobbet jag blivit flyttad men där är jag i VO Vänersborg och varvar mellan anstalt och häktet.
Det är på mitt "vanliga" jobb som skolkurator jag blivit flyttad, från en skola till 3(!) nya, dubblar mitt elevantal till ~800 och lämnar väldigt bra kollegor, så jag är lätt bitter
Har inget att spela in på bor ju i lägenhetshus med Comhems basutbud direkt i antennuttaget så jag har ingen boxer eller så.Vi spelar in den så även dottern kan titta Kan du inte göra det?
Åh, vad skulle jag gjort utan Harry Potter!?Det är andra delen av dödsrelikerna som sänds ikväll. Men jag måste ju vakna 6:30 så det är lite sent att vara vaken tills den är slut
Inte på det jobbet jag blivit flyttad men där är jag i VO Vänersborg och varvar mellan anstalt och häktet.
Det är på mitt "vanliga" jobb som skolkurator jag blivit flyttad, från en skola till 3(!) nya, dubblar mitt elevantal till ~800 och lämnar väldigt bra kollegor, så jag är lätt bitter
Har inget att spela in på bor ju i lägenhetshus med Comhems basutbud direkt i antennuttaget så jag har ingen boxer eller så.
Jag vet!! De första böckerna plöjde jag på hästryggen, skrittandes på an konvalescent som gick samma runda dagligen, jag behövde alltså varken titta eller styra och kunde bara sitta och läsaÅh, vad skulle jag gjort utan Harry Potter!?
Världens bästa ångestdämpare att klämma en HP-rulle, speciellt de första filmerna
Nope har USB-port på ena tvn men vet inte om jag kan spela in. Spela upp har jag iaf lärt migAha, inte hårddisk på TV:n heller alltså. Så nesligt! (Jag hade inte klarat mig en vecka utan inspelningsbar box )
Haha, vad härligt!Jag vet!! De första böckerna plöjde jag på hästryggen, skrittandes på an konvalescent som gick samma runda dagligen, jag behövde alltså varken titta eller styra och kunde bara sitta och läsa
Har du sett JKs tweet idag?
Skolstart idag ju!Haha, vad härligt!
Har inte sett en enda tweet, berätta!
"@jk_rowling: I'm in Edinburgh, so could somebody at King's Cross wish James S Potter good luck for me? He's starting at Hogwarts today. #BackToHogwarts"
"@jk_rowling: Have just heard that James S Potter has been Sorted (to nobody's surprise) into Gryffindor. Teddy Lupin (Head Boy, Hufflepuff) disappointed."
Nope har USB-port på ena tvn men vet inte om jag kan spela in. Spela upp har jag iaf lärt mig