Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har jag bytt arbetsplats -samma arbetsgivare men jag har bytt enhet. Mot min vilja ska tilläggas, och jag får en helt klart sämre arbetssituation. Jobbigt också att säga hejdå till alla kollegor på gamla stället -dåligt planerat av mig att göra det 30 min innan jag skulle vara på möte på nya stället. Så ingen jättemunter dag. BLÄ

Nu blev jag nyfiken! Vilket VO/VS är du på nu? (Om du vill svara alltså :) )

Nu blev jag nyfiken! Vilket VO/VS är du på nu? (Om du vill svara alltså :) )

Inte på det jobbet jag blivit flyttad :) men där är jag i VO Vänersborg och varvar mellan anstalt och häktet.

Det är på mitt "vanliga" jobb som skolkurator jag blivit flyttad, från en skola till 3(!) nya, dubblar mitt elevantal till ~800 och lämnar väldigt bra kollegor, så jag är lätt bitter :p

Inte på det jobbet jag blivit flyttad :) men där är jag i VO Vänersborg och varvar mellan anstalt och häktet.

Det är på mitt "vanliga" jobb som skolkurator jag blivit flyttad, från en skola till 3(!) nya, dubblar mitt elevantal till ~800 och lämnar väldigt bra kollegor, så jag är lätt bitter :p
Då bor vi "grannstad" med varandra :)

Funderar på om jag håller på att bli magsjuk men kom på att jag har överdoserat smärtstillande idag och lider nu sviterna av detta.
Tycker synd om mig själv, det känns som att jag svalt ett lastbilsdäck:wtf:

Vilket häkte är det där? :confused: Är du båda anstalterna, både klass 2 och 3 alltså?

Spännande med nytt jobb även om det nu känns lite bittert :)

Åh, vad skulle jag gjort utan Harry Potter!?
Världens bästa ångestdämpare att klämma en HP-rulle, speciellt de första filmerna:heart
Jag vet!! De första böckerna plöjde jag på hästryggen, skrittandes på an konvalescent som gick samma runda dagligen, jag behövde alltså varken titta eller styra och kunde bara sitta och läsa :D
Har du sett JKs tweet idag?

Jag vet!! De första böckerna plöjde jag på hästryggen, skrittandes på an konvalescent som gick samma runda dagligen, jag behövde alltså varken titta eller styra och kunde bara sitta och läsa :D
Har du sett JKs tweet idag?
Haha, vad härligt!
Har inte sett en enda tweet, berätta!

Haha, vad härligt!
Har inte sett en enda tweet, berätta!
Skolstart idag ju! ;)
"@jk_rowling: I'm in Edinburgh, so could somebody at King's Cross wish James S Potter good luck for me? He's starting at Hogwarts today. #BackToHogwarts"
"@jk_rowling: Have just heard that James S Potter has been Sorted (to nobody's surprise) into Gryffindor. Teddy Lupin (Head Boy, Hufflepuff) disappointed."

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 033
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
27
· Visningar
2 556
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 185
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar