Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag får får rysningar varje gång jag hör den här låten :heart Lyssnar igenom lite så mycket bättre låtar...

Jag får får rysningar varje gång jag hör den här låten :heart Lyssnar igenom lite så mycket bättre låtar...
Vet det var sånt stohej när den släpptes och alla sa att den va så vacker osv, men för mig personligen gillar jag inte den. Visst hon sjunger bra, men det är själva låten som inte stämmer för mig, tycker det känns jätteavigt att höra "när vi gräver guld i USA" i en Ballad, när det har vart lite fart och fläkt. Kanske var det just det som gjorde att många gillade det?
Tur ändå att alla gillar olika, annars hade de varit en tråkig värld vi levt i. :p

Vet det var sånt stohej när den släpptes och alla sa att den va så vacker osv, men för mig personligen gillar jag inte den. Visst hon sjunger bra, men det är själva låten som inte stämmer för mig, tycker det känns jätteavigt att höra "när vi gräver guld i USA" i en Ballad, när det har vart lite fart och fläkt. Kanske var det just det som gjorde att många gillade det?
Tur ändå att alla gillar olika, annars hade de varit en tråkig värld vi levt i. :p

Håller helt med dig där! Jag har aldrig förstått tjusningen med den här låten. Trevligt att inte vara ensam :)

Är du jag?! Tycker vi verkar vara väldigt lika i vissa avseenden

Håller till strax norr om Göteborg
Ibland kan man undra ja. :p

Aha, där ser man. Känner du till Göteborg väl, ska dit nästa torsdag och tänkte passa på att gå in på Guldfynd, troligen den på Kunsgatan, mest nyfiken på deras utbud.
Kommer troligen åka lastbil ner och bli avsläppt så jag får gå in till centrum för att sen strosa lite och sen bli upphämtad lagom till lunch. Ska gå och pierca mig när jag är där också.

Håller med, minns första gången jag hörde den på radio å kände bara feeeeel, men då kan jag vara lite kräsen med musik ibland, mitt ex var såndär som nötte varenda radioplåga :banghead:

Ibland kan man undra ja. :p

Aha, där ser man. Känner du till Göteborg väl, ska dit nästa torsdag och tänkte passa på att gå in på Guldfynd, troligen den på Kunsgatan, mest nyfiken på deras utbud.
Kommer troligen åka lastbil ner och bli avsläppt så jag får gå in till centrum för att sen strosa lite och sen bli upphämtad lagom till lunch. Ska gå och pierca mig när jag är där också.
Mina Göteborgs kunskaper är värdelösa :o

Håller med, minns första gången jag hörde den på radio å kände bara feeeeel, men då kan jag vara lite kräsen med musik ibland, mitt ex var såndär som nötte varenda radioplåga :banghead:
Precis, det var något som kändes "fel" för mig också när jag hörde den. Vet det varit liknande, speciellt när jag gillar originallåten och sen hört en cover på den som varit i ett helt annorlunda stuk, typ ballad (bara för att det är ett enkelt exempel).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 741
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 813
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 171
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
773
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30