Åh, idag var det minnsann inte roligt att åka hem från jobbet, insåg att jag behöver fler verkliga vänner, så jag inte blir så besviken om den enda jag har nu inte kan...
Du är välkommen hit om du vill, någon dag lite långt kanske
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, idag var det minnsann inte roligt att åka hem från jobbet, insåg att jag behöver fler verkliga vänner, så jag inte blir så besviken om den enda jag har nu inte kan...
Läst lite och känner inte alls igen något, så det där är det defintivit inte, Skönt att kunna utesluta något i alla fall.
Och hit med!
Vet det var sånt stohej när den släpptes och alla sa att den va så vacker osv, men för mig personligen gillar jag inte den. Visst hon sjunger bra, men det är själva låten som inte stämmer för mig, tycker det känns jätteavigt att höra "när vi gräver guld i USA" i en Ballad, när det har vart lite fart och fläkt. Kanske var det just det som gjorde att många gillade det?Jag får får rysningar varje gång jag hör den här låten Lyssnar igenom lite så mycket bättre låtar...
Måste ju försöka tänka positivt trots negativt.härligt att du tar det så
Är du jag?! Tycker vi verkar vara väldigt lika i vissa avseendenOm jag vågar, vet ju inte riktigt i vilken del av vårt avlånga land ni håller hus ju.
Jag kan va en riktig fegis/snålis när det gäller att ut och resa.
Om jag vågar, vet ju inte riktigt i vilken del av vårt avlånga land ni håller hus ju.
Jag kan va en riktig fegis/snålis när det gäller att ut och resa.
Vet det var sånt stohej när den släpptes och alla sa att den va så vacker osv, men för mig personligen gillar jag inte den. Visst hon sjunger bra, men det är själva låten som inte stämmer för mig, tycker det känns jätteavigt att höra "när vi gräver guld i USA" i en Ballad, när det har vart lite fart och fläkt. Kanske var det just det som gjorde att många gillade det?
Tur ändå att alla gillar olika, annars hade de varit en tråkig värld vi levt i.
Säger detsamma, jag trodde jag var typ ensam om att inte riktigt gilla den och har väl inte riktigt vågat säga det "högt", men har samtidigt respekt för dom som gillar den.Håller helt med dig där! Jag har aldrig förstått tjusningen med den här låten. Trevligt att inte vara ensam
Ibland kan man undra ja.Är du jag?! Tycker vi verkar vara väldigt lika i vissa avseenden
Håller till strax norr om Göteborg
Håller med, minns första gången jag hörde den på radio å kände bara feeeeel, men då kan jag vara lite kräsen med musik ibland, mitt ex var såndär som nötte varenda radioplågaVet det var sånt stohej när den släpptes och alla sa att den va så vacker osv, men för mig personligen gillar jag inte den. Visst hon sjunger bra, men det är själva låten som inte stämmer för mig, tycker det känns jätteavigt att höra "när vi gräver guld i USA" i en Ballad, när det har vart lite fart och fläkt. Kanske var det just det som gjorde att många gillade det?
Hm, ja de va ju klart längre bort än Göteborg.Jag håller till i Västerås
Mina Göteborgs kunskaper är värdelösaIbland kan man undra ja.
Aha, där ser man. Känner du till Göteborg väl, ska dit nästa torsdag och tänkte passa på att gå in på Guldfynd, troligen den på Kunsgatan, mest nyfiken på deras utbud.
Kommer troligen åka lastbil ner och bli avsläppt så jag får gå in till centrum för att sen strosa lite och sen bli upphämtad lagom till lunch. Ska gå och pierca mig när jag är där också.
Precis, det var något som kändes "fel" för mig också när jag hörde den. Vet det varit liknande, speciellt när jag gillar originallåten och sen hört en cover på den som varit i ett helt annorlunda stuk, typ ballad (bara för att det är ett enkelt exempel).Håller med, minns första gången jag hörde den på radio å kände bara feeeeel, men då kan jag vara lite kräsen med musik ibland, mitt ex var såndär som nötte varenda radioplåga
RÖV aja, det går nog bra ändå.Mina Göteborgs kunskaper är värdelösa