Då är vi två har frysit som bara den nu på eftermiddagen.Fryser (saknar också en frysen smily nu)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är vi två har frysit som bara den nu på eftermiddagen.Fryser (saknar också en frysen smily nu)
Ja samma här, ända sen tre tiden har jag frysit som fan, efter att jag ägnade tio min åt att kasta kartonger utomhus på praktikenDå är vi två har frysit som bara den nu på eftermiddagen.
Mitt te hjälpte inte, så vet inte om glögg kommer hjälpa bättreDå värmen man glögg
jag har inte frusit så mycket under dan, eller jo lite men värst blev det på eftermiddagen när jag var tvungen att va ute mycket och händerna bara "försvann" direkt (tappade känseln i dom).Ja samma här, ända sen tre tiden har jag frysit som fan, efter att jag ägnade tio min åt att kasta kartonger utomhus på praktiken
Tror inte du är elak bara för att du har få vänner Jag är också en sån som har väldigt få vänner, inte ens många kompisar har jag. Men jag är inte elak för det (tror jag ). En del har lätt för att skaffa vänner, bekanta och polare, medan vissa inte har lika lätt för det. Det är ibland rätt tråkigt att vara själv mycket, men det underlättar om man trivs i sitt eget sällskap. Jag har perioder då jag känner mig fruktansvärt ensam, och perioder då jag inte alls tänker på det så mycket.För jag är "elak" eller något, jag vet inte riktigt, något är det eftersom jag inte kan behålla en enda vän...
Har bara en nu och det är så trist när den vännen inte vill göra något, vilket förvisso kan vara förståeligt, men det känns så B, när den vännen i sin tur har många vänner, men för mig är den vännen den enda vännen.... jag vet inte, säkert luddigt inlägg, vet knappt själv va ja skriver... men skulle varit kul å haft någon mer vän så man inte blir så besviken/ledsen när vännen inte kan så att säga och kan prova de andra också...
Ett lieskaft@tanten vad i hela friden är en orv?
Från wikipedia@tanten vad i hela friden är en orv?
Från wikipedia
Lien består av ett vasst blad, liebladet (som heter Jå i Jämtland), samt ett långt träskaft som vilar mot överarmen och benämns orv. Handtagen på orvet heter knaggar. Liens blad ser lite olika ut beroende på vilken slåtter som avses bli utförd. Skålslåtter utförs med det långa bladet som har spets. Hackslåtter utförs med kort blad utan spets.
På en modern lie fästs bladet till orvet med en D-ring, som omfattar orvet och bladet samt spänns med två skruvar mot bladet.
Jag har en riktigt kass period nu när jag känner mig extra ensam, elak är väl inte rätt ord, vet inte hur jag ska beskriva det. Känns inte som om jag förtjänar några vänner när jag är som jag är just nu. Svårt att förklara varför, men det bara är så, jag är inte direkt schysst uppenbarligen. Jag duger tydligen bara ibland och ibland inte, utnyttjas för att jag är snäll.... inte undra på att ja inte kan lita på människor när jag aldrig får träffa de rätta personerna utan bara råkar ut för skitstövlarna hela tiden-....Tror inte du är elak bara för att du har få vänner Jag är också en sån som har väldigt få vänner, inte ens många kompisar har jag. Men jag är inte elak för det (tror jag ). En del har lätt för att skaffa vänner, bekanta och polare, medan vissa inte har lika lätt för det. Det är ibland rätt tråkigt att vara själv mycket, men det underlättar om man trivs i sitt eget sällskap. Jag har perioder då jag känner mig fruktansvärt ensam, och perioder då jag inte alls tänker på det så mycket.
Tror inte du är elak bara för att du har få vänner Jag är också en sån som har väldigt få vänner, inte ens många kompisar har jag. Men jag är inte elak för det (tror jag ). En del har lätt för att skaffa vänner, bekanta och polare, medan vissa inte har lika lätt för det. Det är ibland rätt tråkigt att vara själv mycket, men det underlättar om man trivs i sitt eget sällskap. Jag har perioder då jag känner mig fruktansvärt ensam, och perioder då jag inte alls tänker på det så mycket.
Jag har en riktigt kass period nu när jag känner mig extra ensam, elak är väl inte rätt ord, vet inte hur jag ska beskriva det. Känns inte som om jag förtjänar några vänner när jag är som jag är just nu. Svårt att förklara varför, men det bara är så, jag är inte direkt schysst uppenbarligen. Jag duger tydligen bara ibland och ibland inte, utnyttjas för att jag är snäll.... inte undra på att ja inte kan lita på människor när jag aldrig får träffa de rätta personerna utan bara råkar ut för skitstövlarna hela tiden-....
Medberoende?? Beroende av vad?Jag börjar undra om du kanske ska läsa på om medberonde med tanke på vad jag läst om dig i några andra trådar så är det inte konstigt om du är det.
Jag är väl medveten om att jag är det så jag backar själv numera och väljer noga vilka jag vill ha nära mig i livet.
Medberoende?? Beroende av vad?
Fast jag stöter ju på många människor varje dag, men inte blir de mina riktiga vänner för det, inga jag pratar med utanför jobbet i alla fall... och det är där jag saknar vänner känner jag.@RedHyuuga jag håller med Trott, tror inte heller att det är pga att du är elak eller något sådant! Sedan är vänner inget man bara skaffar sig, men stöter bara på dom helt plötsligt!
Jag har en vän som jag mötte genom Missing People! Vi har fortfarande kontakt eller fler år och är jäkligt lika varandra på många sätt. Det var en lyckoträff!
Det enda jag tänker på är att jag kanske fortfarande försöker bli accepterad och söker bekräftelse, beroende tror ja inte at tja ärJag ska leta reda på några länkar åt dig.
Jag ska leta reda på några länkar åt dig.
Det enda jag tänker på är att jag kanske fortfarande försöker bli accepterad och söker bekräftelse, beroende tror ja inte at tja är
Nu menade jag förstås mig själv, inte vad det där andra betyder.Det handlar inte om något sådant, läs dom länkarna jag la in först. Sedan kan vi diskutera det utifrån dina funderingar och tankar om dom
Läst lite och känner inte alls igen något, så det där är det defintivit inte, Skönt att kunna utesluta något i alla fall.http://www.minervas.se/text1_68.html
https://vuxetbarn.wordpress.com/medberoende/
Läs dessa två till att börja med @RedHyuuga