Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förresten har jag kollat på den nya Hunger Games. Lite seg kanske, märks att de har delat en bok i två. Däremot är ju typ varje liten grej från boken med.

Värsta är att jag har några ordentliga typ jaktkängor, men det är ju så jobbigt att ta på sig!

Jag har ordentliga skoterkängor men dom känns så jäkla klumpiga att gå runt i men fötterna är varma och torra iallafall! Nu la jag i hanvärmare i mina skor burr....

Jag har så jävla ont i nacken osv (spänningsvärk) att jag kan skrika (och döda för ett gäng Paraflex som jag inte får ta). Ringde herr naprapat idag och fick tid på måndag morgon, förmodligen innan han eg börjar. Jag tror han fattade att jag har ont när jag sa att jag skulle tagit mig dit idag om han sagt att han hade en tid on fem minuter :D

Känner mig inte så pigg.
Ska laga nåt att äta ändå och se.
Har en löptik hemma såklart som vill ut var 5:e minut. Tur man har inhägnat haha.

Förresten har jag kollat på den nya Hunger Games. Lite seg kanske, märks att de har delat en bok i två. Däremot är ju typ varje liten grej från boken med.
Haha jag såg ju den i onsdags, och då var det nån som efter bion sa "det är ju hur mycket som helst som saknas!" :p jag tyckte också den var lite seg, men bra och jag kände inte att jag saknade nått direkt heller :)

Satan så kallt det är även här nere i Skåne! Is på rutorna på bilen när jag kom ut efter praktiken vid sex :wtf: dock torrt på vägen vilket var tur. Vart in å handlat lite, pallar inte göra tacos ikväll så får bli ostfralla å te istället, och chips med dipp :p

Jag måste duscha varje dag, och tvätta håret också :crazy: Men det är varmt och fuktigt här så annars blir man äcklig :wtf: Helst skulle jag vilja tvätta håret mindre, men det går inte trots försök med avvänjning. Tror dock jag har något hormon problem, min hemska akne som kommit de senaste åren tycker dock min doktor ska lösas med mer antibiotika. Liksom det funkade ju inte förra gången men ok :meh:

Väldigt störigt! Duscha varje dag gör jag om jag jobbar alternativt blivit väldigt svettig. Är jag ledig struntar jag gärna i duschen :p

Åh, idag var det minnsann inte roligt att åka hem från jobbet, insåg att jag behöver fler verkliga vänner, så jag inte blir så besviken om den enda jag har nu inte kan...

Jävla skitdag.

En elev gnällde och ställde till en mindre scen och vi fick argumentera länge. Efteråt hade han gått till vår pedagogiska chef och gnällt vidare. Ingen fattar vad han vill.
Mitt i eländet ringde en kvinna från min förening och skällde.
När jag satte mig i bilenf för att åka hem insåg jag att jag missat att jag skulle besikta bilen idag. 360 spänn åt pipan.
Dessutom orkade jag inte alls planera något för eleverna till måndag. Så jag ska planera hela måndagen, sex timmars undervisning, på en timme på måndag morgon. Suck.

Till råga på allt fick jag mitt länge efterlängtade orv från träutbildningen igår och när jag öppnade paketet så hade eleven vänt nedre handtaget 90 grader. Jag har alltså ett oändligt vackert orv gjort med stor finish och fina detaljer. Fast det är totalt oanvändbart. Ungefär som en pall med tre ben nedåt och ett uppåt. Vackert och oanvändbart.

De ska göra ett nytt. Men jag blev så ledsen att jag grät igår. Hur otydligt har jag varit? I min värld är ett orv ett orv. Vad kunde gå fel? Massor uppenbarligen....

Jag vill stanna världen och hoppa av ett tag.

Varför är det du som är problemet? Jag har inte heller många men jag är rätt nöjd med det!
För jag är "elak" eller något, jag vet inte riktigt, något är det eftersom jag inte kan behålla en enda vän...
Har bara en nu och det är så trist när den vännen inte vill göra något, vilket förvisso kan vara förståeligt, men det känns så B, när den vännen i sin tur har många vänner, men för mig är den vännen den enda vännen.... jag vet inte, säkert luddigt inlägg, vet knappt själv va ja skriver... men skulle varit kul å haft någon mer vän så man inte blir så besviken/ledsen när vännen inte kan så att säga och kan prova de andra också...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 476
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 812
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 171
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
773
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka