Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Värsta är att jag har några ordentliga typ jaktkängor, men det är ju så jobbigt att ta på sig!VA Är det därför det är så kallt och blött om tårna
Värsta är att jag har några ordentliga typ jaktkängor, men det är ju så jobbigt att ta på sig!
Haha jag såg ju den i onsdags, och då var det nån som efter bion sa "det är ju hur mycket som helst som saknas!" jag tyckte också den var lite seg, men bra och jag kände inte att jag saknade nått direkt hellerFörresten har jag kollat på den nya Hunger Games. Lite seg kanske, märks att de har delat en bok i två. Däremot är ju typ varje liten grej från boken med.
Jag måste duscha varje dag, och tvätta håret också Men det är varmt och fuktigt här så annars blir man äcklig Helst skulle jag vilja tvätta håret mindre, men det går inte trots försök med avvänjning. Tror dock jag har något hormon problem, min hemska akne som kommit de senaste åren tycker dock min doktor ska lösas med mer antibiotika. Liksom det funkade ju inte förra gången men ok
heartÅh, idag var det minnsann inte roligt att åka hem från jobbet, insåg att jag behöver fler verkliga vänner, så jag inte blir så besviken om den enda jag har nu inte kan...
Fy fan, det är inte roligt att inse att det är JAG som är problemet till varför jag inte har så många vänner.heart
Fy fan, det är inte roligt att inse att det är JAG som är problemet till varför jag inte har så många vänner.
Fryser (saknar också en frysen smily nu)
För jag är "elak" eller något, jag vet inte riktigt, något är det eftersom jag inte kan behålla en enda vän...Varför är det du som är problemet? Jag har inte heller många men jag är rätt nöjd med det!