Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet fortfarande inte huruvida sjukgymnasten ens bokade en tid, för vi kom överens om idag, vad jag vet men jag har glömt bort tiden men dom skulle skicka en påminnelse sa hon i telefon...

Så jag ringer deras nummer, vet att det antingen var 9:30 eller 10:30 ev 10... återuppringningssystemet "vi kommer ringa upp dig 11:20"

@LadyCovergirl

Nå, vad blev det, jag dör av nyfikenhet.:d

Vilken tur att jag nästan inte gillar någon form av snask, glass, kakor och desserter, det gör livet så mycket enklare:grin: dvs utom på middagar när man tvingas smaka på saker som Creme Brulee/Creme Caramel ol.

Nu skall jag pröva min nyinköpta glögg, Blossa vit glögg med fläder och citron. Gillar inte söt glögg:(

Det bev Häagen-Dazs Chocolated salted caramel. Ruskigt god :d

Jag önskar ibland att jag inte tyckte så mycket om allt ätbart :p

Fick precis en ny tröja av chefen, en sån här men med företagsnamnet på bröstet. Mycket snyggt!
2132017-135_300,400.jpg

Han hade bara L eller XXXL kvar så jag fick den stora. Lite väl stor men det gör inget, då får jag ju plats med långärmad tshirt under :up: och jag älskar långa ärmar som jag kan dra ner över händerna :love: Kommer nog bo i den här tröjan hädanefter :D

Sitter på jobbet och är fortfarande mätt efter gårdagskvällens julbord... men det är väl bäst att jag käkar något så jag överlever eftermiddagen ;)

Tänkte försöka gå tidigt från jobbet i eftermiddag. Kanske blir en sväng på stan, jag har ett shoppingsug men inget direkt behov av någonting. Förutom att jag vill köpa juliga örhängen på Glitter! Och så har kollegan som sitter bredvid mig en så van-sinn-igt snygg klänning på sig idag som hon hade hittat på H&Ms rea... då får vi börja SMS:a varann på morgnarna så ingen tror att vi har börjat med HR-uniform ;)

Och ikväll - årets höjdpunkt - premiären av På spåret! Jag ska dessutom äta räkor till middag med mamma och pappa.

Imorse klockan halv sex insåg jag att jag ligger ungefär ett år efter med The Big Bang Theory också. Hann med ett avsnitt över kaffe och sminkning vid köksbordet, men jag får verkligen sätta igång och komma ikapp, det här är ju ohållbart ;)

Så hemma från sjukgymnasten, kört beightonskalan för va blir det 3-4 gången sen förra hösten, handflatorna i backen med raka ben och löparskor med tjock sula på - check O_o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 298
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 812
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 171
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
773
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna