Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här är en till som måste duscha. Så jobbigt :p Håret tänker jag däremot inte tvätta, ska ändå inte träffa någon förrän imorgon kväll så jag skjuter fram det :D

Okey.... vet att jag ska till sjukgymnasten/vårdcentralen imorgon men dom skulle skicka ut en påminnelse/kallelse men de har dom inte gjort och jag har inte skrivit upp tiden av nån anledning... sååå undra om dom bara glömt skicka ut eller om dom glömde boka överhuvudtaget för de var problem den dagen -.-

@LadyCovergirl

Nå, vad blev det, jag dör av nyfikenhet.:d

Vilken tur att jag nästan inte gillar någon form av snask, glass, kakor och desserter, det gör livet så mycket enklare:grin: dvs utom på middagar när man tvingas smaka på saker som Creme Brulee/Creme Caramel ol.

Nu skall jag pröva min nyinköpta glögg, Blossa vit glögg med fläder och citron. Gillar inte söt glögg:(

Kom på att jag hade tre stora krukor med nyduschade pelagoner i badkaret när stog naken i badrummet :banghead:

Jajja nu är jag duschad...:up:

Febersvettningar är inte så mysigt att sova i!

Jag smörjer bara in händerna ibland, annars typ aldrig... och tvättar håret kanske 2 gånger i veckan...

Nä duschen var det....

Förut tvättade jag håret varje dag pga jobbade i stall och hade superallergisk familjemedlem :crazy: Håret var hemskt och blev fett fort som attsingen.

Nu har jag gradvis lyckats komma till att jag bara tvättar håret 2 gånger i veckan :up: Håret gladare, zass gladare, plånboken gladare.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 128
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 812
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 171
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
773
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden

Hund, Katt, Andra Djur