Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
@ainasoja Hahaha, ja det sägs att det är så! :rofl:
Det tog flera veckor innan jag ens sökte vård efter avramlingen på hästen (jag landade på bröstkorgen), gissa om jag fick skäll när jag väl gjorde det :o:D. Men då hade jag så ont så jag knappt kunde röra mig. Jag har ridförbud minst en månad till, åååh vad det kliar i fingrarna....... Jag lovade och ta det lugnt, och jag kan väl säga att det är extremt jobbigt haha.

Nu ser det snart vettigt ut i rummet igen. Undra om jag ska orka diska ikväll eller om jag tar det imorgon :confused:

@ainasoja Hahaha, ja det sägs att det är så! :rofl:
Det tog flera veckor innan jag ens sökte vård efter avramlingen på hästen (jag landade på bröstkorgen), gissa om jag fick skäll när jag väl gjorde det :o:D. Men då hade jag så ont så jag knappt kunde röra mig. Jag har ridförbud minst en månad till, åååh vad det kliar i fingrarna....... Jag lovade och ta det lugnt, och jag kan väl säga att det är extremt jobbigt haha.
Det är typ som det där att jag körde bil själv till gynakuten dagen efter mitt missfall. Väl där visade det sig att jag hade ett HB på typ 90, och ja, jag var nog lite skakis :angel: Fick en lite lätt utskällning om det av @Inte_Ung i lördags :D Då kontrade jag med min kollega som krossade foten på ett jobb på Ultuna i somras. Han åkte ambulans till Ackis, vägrade gips och fick sko istället, tjatade till sig att få skjuts tillbaka till Ultuna efteråt och körde lastbilen till firman ett par mil bort. Sen körde han hem sin privata bil från firman också, ytterligare några mil :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
47 48 49
Svar
978
· Visningar
30 507
Senast: EZMK
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 812
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 171
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
773
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Nyårstråden
  • Klara sig utan bil

Hund, Katt, Andra Djur