Haha det har vi då hade jag tagit chips
Det dumma med chips är att isf måste jag göra dip, jobbigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha det har vi då hade jag tagit chips
Eller pyttelite av bägge
Amen, vilken dåligt planering! Då får det helt klart bli glass idagDet dumma med chips är att isf måste jag göra dip, jobbigt!
Amen, vilken dåligt planering! Då får det helt klart bli glass idag
Alla dessa valJag vet! Felet med att vela så himla länge Glass it is! Då är bara frågan om jag ska ta BJ:s nya med Chocolate cookie core eller Häagen-Dazs Chocolate salted caramel.
Insåg att jag måste duscha
Alla dessa val
Var dum som inte tvättade håret igårJag kan bara beklaga
Är du Våg?Jag vet! Felet med att vela så himla länge Glass it is! Då är bara frågan om jag ska ta BJ:s nya med Chocolate cookie core eller Häagen-Dazs Chocolate salted caramel.
Var dum som inte tvättade håret igår
Är du Våg?
Du låter precis som min kusin Vågen.
Ja Önskar att jag inte behövde tvätta håret så ofta hellerUsch, det är det värsta!
Ja Önskar att jag inte behövde tvätta håret så ofta heller
Behöver tvätta det varannan dag, annars blir det fett. Igår sköljde jag igenom det efter träningen men det hjälpte inteHur ofta tvättar du håret? Jag tvättade mitt senast i söndags då jag dessutom blonderade det och la i en hårbomb. Planerar att tvätta det efter jobbet imorgon kväll.
Behöver tvätta det varannan dag, annars blir det fett. Igår sköljde jag igenom det efter träningen men det hjälpte inte