Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste vara vaken, måste vara vaken, MÅSTE VARA VAKEN!

Sonen har så lång framförhållning! Han skulle packa och upptäckte att hans favoritbyxor inte var rena och han åker imorgon kl 14 :banghead:

Så mamma håller sig vaken och hänger tvätt helvete när den där jäkla tvättmaskinen är klar.... :rage: :arghh: :meh:

Känner mig trött men håller på att tina upp hundmat som dom ska få innan dom ska kvällsrastas och jag får sova och känner jag mig själv så kommer jag vara tokigt pigg så fort klockan passerat 22... och de gånger jag somnat före så har jag vaknat där lagomt till 22-23 och sen inte kunnat somna om på flera timmar

Då var disken avklarad, spisen avtorkad och även fläkten, eller ja, själva fläktdelarna ligger i blöt. Undra om dom som tillverkat plasthelvetet som håller filtret på plats har gjort den "oslät" med vilje, bara för att jävlas när man ska städa dom och det är flottigt och skitigt i varenda springa :rage:

Snart dags att sova. Började arbetsdagen med att jobba på besöksavdelningen fram till lunch följt av avdelning på eftermiddagen. Sen hem, invänta barn och barnvakterna, åka till dotterns pappas ena moster för att lämna barnet, snacka lite skit en stund innan dottern bestämt sa "Nu får du åka mamma!", köra hem. Har sen duschat och nu äter jag mjölk med flingor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 873
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 814
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 171
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
773
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka