Det går säkert jättebraRÖV aja, det går nog bra ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går säkert jättebraRÖV aja, det går nog bra ändå.
Ja de tror ja nog, känns dock bättre å fråga först än att utforska själv. Vet ej varför.Det går säkert jättebra
Ovanligt snäll mor...Måste vara vaken, måste vara vaken, MÅSTE VARA VAKEN!
Sonen har så lång framförhållning! Han skulle packa och upptäckte att hans favoritbyxor inte var rena och han åker imorgon kl 14
Så mamma håller sig vaken och hänger tvätt helvete när den där jäkla tvättmaskinen är klar....
Glögg...Funderar på ett glas rött eller en kopp rykande hett te.....just nu lockar båda faktiskt!
Ovanligt snäll mor...
Vad klockan har blivit mycket
Själv har jag utsläpp av hästar imorgon, jag som vill ha sovmorgon!Sch jag försöker intala mig att den bara är 20! Nä dags att hoppa i vintermunderingen och rasta den lilla loppan!
Samma här, jag skulle verkligen behöva sova ut.Själv har jag utsläpp av hästar imorgon, jag som vill ha sovmorgon!
Såklart - vad trodde duUndra om dom som tillverkat plasthelvetet som håller filtret på plats har gjort den "oslät" med vilje, bara för att jävlas när man ska städa dom och det är flottigt och skitigt i varenda springa