Jag tror nog inte han är det, det är nog hans scenuttryck som kan lura en. Har för mig jag läst det nånstans.Tror jagAh, han kanske va bi. Jag tycker förvisso bögar är lite coola på ett sätt, vet att många är anti dom, men inte jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror nog inte han är det, det är nog hans scenuttryck som kan lura en. Har för mig jag läst det nånstans.Tror jagAh, han kanske va bi. Jag tycker förvisso bögar är lite coola på ett sätt, vet att många är anti dom, men inte jag.
Ah, han kanske va bi. Jag tycker förvisso bögar är lite coola på ett sätt, vet att många är anti dom, men inte jag.
Nu är ja inte med, jag vänjer folk? vA?! Nu förstår jag inte vad du menar.Öhm va? Vaddå "anti dom"? Är folk du vänjer med anti bögar menar du?
kanske va de där berömda media som lurade en när man var liten, har för mig ja läste de på 90-talet, men oh well. Kan trösta mig med att Freddie Mercury var gay i alla fall.Jag tror nog inte han är det, det är nog hans scenuttryck som kan lura en. Har för mig jag läst det nånstans.Tror jag
Fast å andra sidan var det ju det som gjorde att han dog.... fan.... inte bra dettakanske va de där berömda media som lurade en när man var liten, har för mig ja läste de på 90-talet, men oh well. Kan trösta mig med att Freddie Mercury var gay i alla fall.
Redan hunnit skriva att det troligen är någon gammalt jag minns eller blandar ihop honom med någon annan. Du vet media skriver alltid saftiga saker.Nej, han är inte bög. Och hans fru födde parets andra barn igår.
Längesen jag var uppdaterad inom det området om jag ska erkänna. Är nog ganska mycket bakom flötet numera, har noll koll.Så bra koll har jag inte på ola salo, inte min musiksmak alls
Inspirerad av @LadyCovergirl så äter jag mjölk och flingor. Och kollar på Castle
PonnymärrVarit en lång och väldigt kall dag idag. Men allt gick bra, trots en surtantshäst som inte tyckte att hon ville åka på träning idag alls. Men generellt var hon väldigt duktigt, bara lite småstrul. Man har aldrig tråkigt med den hästen, man måste hela tiden komma på nya problemlösningar.
Hon får leva länge till så kommer hon nog hindra mig från att bli senil eftersom min hjärna gympar med att försöka ligga steget före henne hela tiden.
Bara duOk nu fattar jag kaoz alltså
Jag är egentligen för trött för att kolla just nu. Funderar på att sätta på sovtimern och släcka ner allt annat.Utmärkta val! Dock ser inte jag på kvällens Castle-avsnitt nu. Jag står inte ut med reklam så jag spelar in Castle och ser på Flickvän på försök istället
Oh yes. Riktigt rejält grinig och dan. Men alldeles underbar och personlig ocksåPonnymärr
JappDags att gå och lägga sig, imorrn är det helg.