Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ah, han kanske va bi. Jag tycker förvisso bögar är lite coola på ett sätt, vet att många är anti dom, men inte jag. :)

Öhm va? Vaddå "anti dom"? Är folk du hänger med anti bögar menar du? "Bögar" är väl inte en homogen grupp ens? Finns väl annat som definierar folk än deras sexualitet? Finns coola bögar, dryga bögar, snälla bögar...?

Fattar inte ditt inlägg alls?

Jag tror nog inte han är det, det är nog hans scenuttryck som kan lura en. Har för mig jag läst det nånstans.Tror jag :p
kanske va de där berömda media som lurade en när man var liten, har för mig ja läste de på 90-talet, men oh well. Kan trösta mig med att Freddie Mercury var gay i alla fall. :up:

Varit en lång och väldigt kall dag idag. Men allt gick bra, trots en surtantshäst som inte tyckte att hon ville åka på träning idag alls. :) Men generellt var hon väldigt duktigt, bara lite småstrul. Man har aldrig tråkigt med den hästen, man måste hela tiden komma på nya problemlösningar.
Hon får leva länge till så kommer hon nog hindra mig från att bli senil eftersom min hjärna gympar med att försöka ligga steget före henne hela tiden. :p

Varit en lång och väldigt kall dag idag. Men allt gick bra, trots en surtantshäst som inte tyckte att hon ville åka på träning idag alls. :) Men generellt var hon väldigt duktigt, bara lite småstrul. Man har aldrig tråkigt med den hästen, man måste hela tiden komma på nya problemlösningar.
Hon får leva länge till så kommer hon nog hindra mig från att bli senil eftersom min hjärna gympar med att försöka ligga steget före henne hela tiden. :p
Ponnymärr :devil:

Bråkar med en sur ryss som inte alls går med på att vi ska vara lugna å stilla om vi ska vara med matte i sängen :p

12238022_10156230077980181_2122742290276434361_o.jpg

Tur han är lite söt iallafall :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 948
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 815
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 222
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
782
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?
  • Ridskoleryttare