Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag umgås i stort sett uteslutande med homosexuella män. Att bunta ihop dom till en homogen grupp vore dock omöjligt eftersom alla NATURLIGTVIS är olika.
Tex.
Min chef boende i sin perfekta vita designade innerstadslägenhet med sin man som är arkitekt. Hälsofreak, ny diet varje dag. Nitisk, putsar glasbordet samma sekund om man råkar vidröra det. Gillar konst, design och kultur.

Min fotograf, boende i "Drogsved", latinoklubbkid som sällan kliver upp före 12. Kedjeröker samt äter skräp. Hemmet ser ut som ett totalt kaoz. Går dit det finns billig öl.

Det dessa två har gemensamt är att de gillar snopp. Bögar är inget kollektiv

Jag umgås i stort sett uteslutande med homosexuella män. Att bunta ihop dom till en homogen grupp vore dock omöjligt eftersom alla NATURLIGTVIS är olika.
Tex.
Min chef boende i sin perfekta vita designade innerstadslägenhet med sin man som är arkitekt. Hälsofreak, ny diet varje dag. Nitisk, putsar glasbordet samma sekund om man råkar vidröra det. Gillar konst, design och kultur.

Min fotograf, boende i "Drogsved", latinoklubbkid som sällan kliver upp före 12. Kedjeröker samt äter skräp. Hemmet ser ut som ett totalt kaoz. Går dit det finns billig öl.

Det dessa två har gemensamt är att de gillar snopp. Bögar är inget kollektiv

Nja gillar snopp är väl inte direkt rätt det heller, dom blir attraherade av män med snopp :angel:

Precis som jag :p

Senast ändrad:
Gud vad ni skriver!

Jag sitter i soffan och ska kolla på slutet av idol. Syrran och hennes huliganer (eller barn) är här och hälsar på.
Imorgon ska vi åka till Stockholm.

Varför gillar du inte snopp @ainasoja ?
Jag kan hålla med om att estetiken inte är perfekt men det finns ju mkt kul att göra med den liksom? :angel:

Skulle hänga upp en julstjärna, mitt enda pynt. Tro fan det var en reva rakt genom i hela.
Så nu hänger det en naken glödlampa i fönstret...

Hur länge håller ett öppnat rödvin? O_o

Det blev ett glas i alla fall innan flaskan går i pension. Ska strax sova. Är så himla trött!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 955
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 815
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 222
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
782
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?
  • Ridskoleryttare