Omg, läste lite för fort där och läste "själv släpps jag ut av hästarna imorgon...."Själv har jag utsläpp av hästar imorgon, jag som vill ha sovmorgon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Omg, läste lite för fort där och läste "själv släpps jag ut av hästarna imorgon...."Själv har jag utsläpp av hästar imorgon, jag som vill ha sovmorgon!
Det jag misstänkteSåklart - vad trodde du
Här blir det ingen sovmorgon förrns nästa helgSamma här, jag skulle verkligen behöva sova ut.
Jag får sovmorgon på söndagHär blir det ingen sovmorgon förrns nästa helg
Själv läste jag att chefen hade skrivit balle häromdagen, men det stod balk. Inte riktigt lika roligtOmg, läste lite för fort där och läste "själv släpps jag ut av hästarna imorgon...."
Oh, så kul det kan bli. ungefär som en fabrik här som egentligen heter Skärpfabriken, när man är trött och läser lite för fort blir det "skräpfabriken", whoops.Själv läste jag att chefen hade skrivit balle häromdagen, men det stod balk. Inte riktigt lika roligt
Men han är ju bög, eller är du en kille? Om så är fallet *busvisslar* hihiVad tänker jag på nu: Jag skulle kunna tänka mig att ha ihop det med Ola Salo
Han har fruMen han är ju bög, eller är du en kille? Om så är fallet *busvisslar* hihi
Haha nä jag är inte kille, men har nog ärligt talat ingen aning hurvida om han är homosexuell eller inte. Är han bi är det ju inga problemMen han är ju bög, eller är du en kille? Om så är fallet *busvisslar* hihi
Har han? Jag hade för mig han var bög, var han inte det?Han har fru
Nej, han är inte bög. Och hans fru födde parets andra barn igår.Men han är ju bög, eller är du en kille? Om så är fallet *busvisslar* hihi
Ah, han kanske va bi. Jag tycker förvisso bögar är lite coola på ett sätt, vet att många är anti dom, men inte jag.Haha nä jag är inte kille, men har nog ärligt talat ingen aning hurvida om han är homosexuell eller inte. Är han bi är det ju inga problem
Så bra koll har jag inte på ola salo, inte min musiksmak allsHar han? Jag hade för mig han var bög, var han inte det?
HA HA HA... NU märker jag att jag är i en ny tråd...
Känner mig lite som @tornblomma nu - typ kaozz alltså