Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mina njurar är rätt kass.

Jag får ödem modell grande i benen emellanåt och ikväll är jag jättesvullen. Efter att ha deppat och tänkt mörka tankar om dialys och transplantation kom jag på att jag fått en influensaspruta imorse. Det är säkert den som ställer till det och aktiverar mitt immunsystem som drar igång lymfflödet också.
jag tål tamefan ingenting längre.

Hade jag varit häst vore jag utdömd för länge sedan.

Jag får ödem modell grande i benen emellanåt och ikväll är jag jättesvullen. Efter att ha deppat och tänkt mörka tankar om dialys och transplantation kom jag på att jag fått en influensaspruta imorse. Det är säkert den som ställer till det och aktiverar mitt immunsystem som drar igång lymfflödet också.

Men alltså jag blev typ dödssjuk av influensasprutan för några år sedan! Det är ett jävla otyg, är aldrig sjuk annars (inte ens om jag öhm skulle känna efter). Det lär vara sprutan som är problemet!!

Annars kan du ju PMa om jag ska skicka över en njure... jag kan nog inom kort behöva en ny lever. Give and take... :angel:

Brukar inte ödem bero på dåliga vener i benen? Eller är jag helt galet ute?

Just nu har jag precis käkat två rostade mackor men är fortfarande hungrig :meh:
Magen är som ett stort hål idag :confused:

Eller så är det bebisen som är hungrig :p

Nåväl, hon kan få massa god mjölk om hon behagar komma ut, beräknad till imorgon :love:

Får fixa något mer att äta, det är liksom tillåtet att vräka i sig en massa så länge man är gravid och vill hon komma ut inom dom närmaste dagarna får jag ju passa på :angel: :D

@sthu Låter som killen och tjejen inte har alla hästar hemma. Jag skulle ha släppt det om jag var du. Gav han dig hennes nummer för att du skulle ringa?? Skulle han dyka upp igen, får du hälsa honom att lägga av att stalka dig, annars så anmäler du!

Jag hade stått på en slakttransport till Italien redan som "föl".
Men då hade jag iaf fått sett Italien någongång.......:meh:

Kanske dags att rädda upp det hela då. Själv sitter jag nu och njuter av att jag äntligen är hemma.
Har tillbringat min första natt i lastbilen, ensam på en öde parkeringe i lilla Kungsbacka.
Jag frös inte, hade både filt och raggsockar, utöver mitt duntäcke. Sov helt okej tills klockan blev 5:00, då hade jag ställt in timern till värmaren och gisses va det började låta.... kunde inte sova efter det, men det blev varmt å skönt i hytten.

12193728_1127589607271884_8722080928362880616_n.jpg

Är helt färdig nu och ögonen går i kors, jobbade 13,5 timmar igår eftersom vi var tvugna att åka ner till Göteborg också, och idag blev det bara 10 timmar, men skönt att vara hemma. Saknar inte att köra nere i Göteborg om vi säger som så. :p

Det ar nog inte ens nara hur det later nar den gar igang och man ligger och sover i sin husvagn, aven om man har en tyst och stillsam generator som gar och en lastbil's varmare hoppar igang. :eek::p

Som gubben på tåget då..
Han åt upp "fynden" också

GAG:yuck:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 149
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 25 26 27
Svar
533
· Visningar
14 991

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka