Hade missat att jag svarade i en ny tråd..,
Här går det undan..,
Här går det undan..,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh ja, såg de sålde det i affären så köpte två flaskor och nu öppnade jag den ena.Glögg är gott @RedHyuuga och nu är det november så det är tillåtet att dricka![]()
Förresten coola avatar du har. Darth Vader.Hade missat att jag svarade i en ny tråd..,
Här går det undan..,
Mina njurar är rätt kass.
Jag får ödem modell grande i benen emellanåt och ikväll är jag jättesvullen. Efter att ha deppat och tänkt mörka tankar om dialys och transplantation kom jag på att jag fått en influensaspruta imorse. Det är säkert den som ställer till det och aktiverar mitt immunsystem som drar igång lymfflödet också.
jag tål tamefan ingenting längre.
Hade jag varit häst vore jag utdömd för länge sedan.
Mina njurar är rätt kass.
Jag får ödem modell grande i benen emellanåt och ikväll är jag jättesvullen. Efter att ha deppat och tänkt mörka tankar om dialys och transplantation kom jag på att jag fått en influensaspruta imorse. Det är säkert den som ställer till det och aktiverar mitt immunsystem som drar igång lymfflödet också.
Ridresa låter apkul!Det är skitFunderar på att åka till irland eller england på ridresa till sommaren, men det måste ju vara enkelt att åka
Nej. Jag petar bara inför publik.Ärlig fråga nu, tråden..,
Brukar ni peta näsan när ingen ser er?
Såg en gubbe som gjorde det idag, o h mer därtill..
Som gubben på tåget då..Nej. Jag petar bara inför publik.
Det gör inte jag. Men när sonen var liten brukade han bjuda på sina. Jag lät han dock ha sitt godis i fred.Som gubben på tåget då..
Han åt upp "fynden" också
Tack tack ..Förresten coola avatar du har. Darth Vader.
Så vänligt av honomDet gör inte jag. Men när sonen var liten brukade han bjuda på sina. Jag lät han dock ha sitt godis i fred.
Jag hade stått på en slakttransport till Italien redan som "föl".Mina njurar är rätt kass.
Kanske dags att rädda upp det hela då. Själv sitter jag nu och njuter av att jag äntligen är hemma.
Har tillbringat min första natt i lastbilen, ensam på en öde parkeringe i lilla Kungsbacka.
Jag frös inte, hade både filt och raggsockar, utöver mitt duntäcke. Sov helt okej tills klockan blev 5:00, då hade jag ställt in timern till värmaren och gisses va det började låta.... kunde inte sova efter det, men det blev varmt å skönt i hytten.
![]()
Är helt färdig nu och ögonen går i kors, jobbade 13,5 timmar igår eftersom vi var tvugna att åka ner till Göteborg också, och idag blev det bara 10 timmar, men skönt att vara hemma. Saknar inte att köra nere i Göteborg om vi säger som så.![]()
Som gubben på tåget då..
Han åt upp "fynden" också
Jag har uppfostrat honom till att vara generös och dela med sigSå vänligt av honom