Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu kommer snart mitt nya badkar och då har jag allt jag behöver till mitt badrum. Tyvärr finns ingen hantverkare i sikte så när det blir klart vette tusingen. Bara att vänta och bita ihop antar jag..

Blä, jag tror jag håller på att bli sjuk igen :( Kände av bihålorna i natt och nu blev jag genomsvettig av att köra omkring på pallar :down:

Det är ett försäkringsärende så det är framförallt fb som betalar, det blir ju även en del för mig med men borde inte gå över 20 000. Hoppas jag :nailbiting:

Begärde du inte en offert på det som försäkringsbolaget inte står för? Jag fick en uppställning av snickaren i detalj vad allt skulle kosta och sedan avdraget för vad försäkringen står för.

Begärde du inte en offert på det som försäkringsbolaget inte står för? Jag fick en uppställning av snickaren i detalj vad allt skulle kosta och sedan avdraget för vad försäkringen står för.

Jodå, de sa att det skulle komma men det har inte hänt något än. De skickade inte in till fb förrän förra veckan och då är det ändå över en månad sen de rev badrummet. Lite läskigt är det!

Börjat ny kurs idag, affärsekonomi. Jag har huvudvärk så det går ju sådär... Sitter längst bak, med dator, så jag jobbar med mina produkter som inte mitt internet tillät mig att jobba med igår :banghead:

Kom man precis. Dränkt efter gjort stallet och handlat (allt på cykel). Värmer lunch och vill bara ta ett varmt bad.

Satt här i godan ro vid datorn när det helt plötsligt gick en enorm ko utanför fönstret ;)
Både ungtjurar och stora kossorna verkar ha rymt från olika hagar häromkring. Nu har jag ringt båda bönderna så de får in sina djur. Halvbra när de springer runt på vägarna.
Jag tar och åker till stallet jag. Max har vilodag så jag ska passa på att smörja lite läder.

Näe! Jag vill också ha sol! Här är det grått och trist. Sitter inne och försöker motivera mig att gå ut i trädgården och plantera berget av vårlök som ligger och väntar. Berget består just nu av si så där 700 stycken och fler kommer det bli. Låter som mycket men väl i jorden är det en piss i Nilen.

Föräldrakurs under förmiddagen, men nu njuter jag av att det är skitväder ute och att jag inte behöver gå ut på resten av dagen :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama