Jag har varken städat, tvättat eller diskat idag, vilket jag egentligen skulle behövt.... får se när jag orkar det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!
Grattis @Marita73!
Grattis!
Själv äter jag caprisosa med bea som födelsedagsmiddag!
Grattis! Du delar dag med min far och syster
Elak och elak, jag har gått på Big Pharmas alla lögner. Till skillnad från personen som hävdar att ebolaepidemin stoppades av kolloidalt silver.
Grattis @Marita73
För en gångs skull passar jag in i en grupp *yay* ni verkar ju städa allihopa och det gör jag också, skytteltrafik till återvinningen
Spara. spara, spara.Sitter och är otroligt jävla skitförbannad på det jävla mobila bredbandet från Telia Köpte en router istället för en usb-sticka då min sticka gick sönder, och efter det har jag världens svajigaste jävla internet! På mobilen funkar det klockrent, vet inte om det är min dator (win 10) eller om det är routern som inte är som den ska. Måttligt roande när man har sådär 100 produkter att redigera och det JÄVLA INTERNET hänger sig 7005011 gånger vilket gör att det jag nyss har skrivit in försvinner och jag måste BÖRJA OM
TackStort grattis @grodan21 också!
Svårt att spara när det hänger sig när jag gör det arbetar ju i min webbshop, bara små ändringar i varje produkt som måste göras på plats och när jag är klar så ska det sparas, går inte att göra som i dokument. Nu har jag gett upp för ikväll. Kunde inte ens skriva och publicera ett inlägg på fb utan att internet dogSpara. spara, spara.
(skriver du i Word så är kortkommandot ctrl+s)
grattis @Marita73 och @grodan21 ! September är en fin månad att fylla i! Själv undrar jag lite om @athena_arabians inte vill veta av mig... Jag får väl hitta på något annat när jag ska till hennes hemstad...