Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Debatterar kolloidalt silver på facebook. Fråga mig inte varför. Jag borde lärt mig att jag lika gärna skulle kunna ägnat tiden åt att epilera benen. Lika plågsamt, lika långsiktigt resultat. Men jag har åtminstone läst några intressanta forskningsartiklar om nanopartiklar.

Pustar hemma och min hjärna har gått iväg nånstans där jag inte hittar den.

skulle introduktionsjobbat på nya jobbet i eftermiddag - men vid 8 ringde de och frågade om jag kunde komma in på förmiddagen också. Så jag snabbduschade, och for in.
Det ÄR härliga människor, men jag har ju inte en susning om vad jag gör och fasar enormt inför att stå utan material och bara "hitta på" arbetsuppgifter åt klasserna. Men det ger sig väl. Hoppas jag.

ska jobba imorgon förmiddag också. Sedan har jag sagt ifrån, fram tills jag börjar på riktigt den 5 oktober eftersom jag verkligen inte har tid.

Bara 3 par knappar kvar nu av 8 par. Snart är 8 grytlappar helt klara! Men, nu blir det mat.

Bacon, kan det tina i kylskåp över natten och tillagas dagen efter? Håller på att jobba mig mot en tom frys, och det är typ bara bacon och lövbiff kvar nu innan den är tom så jag kan frosta av..

Försöker ta mig igenom en artikel jag MÅSTE ha läst till imorgon bitti men attans vad trögt det går! Huvudvärken molar och jag har mest lust att gå ut i regnet och bli blöt :angel: :confused: (överslagshandling, kanske? :p)

Debatterar kolloidalt silver på facebook. Fråga mig inte varför. Jag borde lärt mig att jag lika gärna skulle kunna ägnat tiden åt att epilera benen. Lika plågsamt, lika långsiktigt resultat. Men jag har åtminstone läst några intressanta forskningsartiklar om nanopartiklar.

Alltså... känns inte det en aning masochistiskt? :nailbiting: Jag gissar på att alla VET att det är BRA och du är ELAK som försöker säga något annat? :D

Kolla innehållet på en del av de där multimineralhistorierna, det finns URAN i en del! O_o O_o

http://se.iherb.com/Nature-s-Plus-Trace-Mins-180-Tablets/51295

Trace Mineral Complex
Actinium, Aluminum, Antimony, Barium, Beryllium, Bismuth, Boron, Bromine, Cadmium, Calcium, Cerium, Cesium, Chlorine, Chromium, Cobalt, Copper, Dysprosium, Erbium, Europium, Fluorine, Gadolinium, Gallium, Germanium, Gold, Hafnium, Holmium, Indium, Iodine, Iridium, Iron, Lanthanum, Lithium, Lutetium, Magnesium, Manganese, Molybdenum, Neodymium, Nickel, Niobium, Osmium, Palladium, Phosphorus, Platinum, Potassium, Praseodymium, Rhenium, Rhodium, Rubidium, Ruthenium, Samarium, Scandium, Selenium, Silicon, Silver, Sodium, Strontium, Sulfur, Tantalum, Tellurium, Terbium, Thallium, Thorium, Thulium, Tin, Titanium, Tungsten, Uranium, Vanadium, Ytterbium, Yttrium, Zinc and Zirconium.

Och en hel del annat som jag inte skulle peta i mig heller :meh:

Dottern sover sen en timme och jag funderar nästan på att krypa ner med henne jag också. Ska nog leta rätt på något nytt att lyssna på på Storytel och sen natta mig.

Det här med SEO är inte det lättaste. Sitter och pillar med det på de nya produkterna, är ju bara 20 st innan jag kommer till de andra :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama