Debatterar kolloidalt silver på facebook. Fråga mig inte varför. Jag borde lärt mig att jag lika gärna skulle kunna ägnat tiden åt att epilera benen. Lika plågsamt, lika långsiktigt resultat. Men jag har åtminstone läst några intressanta forskningsartiklar om nanopartiklar.
Alltså... känns inte det en aning masochistiskt?
Jag gissar på att alla VET att det är BRA och du är ELAK som försöker säga något annat?
Kolla innehållet på en del av de där multimineralhistorierna, det finns URAN i en del!
http://se.iherb.com/Nature-s-Plus-Trace-Mins-180-Tablets/51295
Trace Mineral Complex
Actinium, Aluminum, Antimony, Barium, Beryllium, Bismuth, Boron, Bromine, Cadmium, Calcium, Cerium, Cesium, Chlorine, Chromium, Cobalt, Copper, Dysprosium, Erbium, Europium, Fluorine, Gadolinium, Gallium, Germanium, Gold, Hafnium, Holmium, Indium, Iodine, Iridium, Iron, Lanthanum, Lithium, Lutetium, Magnesium, Manganese, Molybdenum, Neodymium, Nickel, Niobium, Osmium, Palladium, Phosphorus, Platinum, Potassium, Praseodymium, Rhenium, Rhodium, Rubidium, Ruthenium, Samarium, Scandium, Selenium, Silicon, Silver, Sodium, Strontium, Sulfur, Tantalum, Tellurium, Terbium, Thallium, Thorium, Thulium, Tin, Titanium, Tungsten,
Uranium, Vanadium, Ytterbium, Yttrium, Zinc and Zirconium.
Och en hel del annat som jag inte skulle peta i mig heller