Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sitter och gör annat istället för skolarbete, har sådan ångest för att jag inte ska kunna klara det att jag inte gör något. Funkar bra...
Ordföranden ringde nu men jag är ute med pickupen och kan inte prata. Finns inte så mycket att säga heller, gjort är gjort. Jag ville bara att de ska tänka efter före nästa gång.Tråkigt! Otack är ibland världens lön..
Den kan inte bli värre i vilket fall...Jag joinar klubben.. Tidspress, sömnbrist och smärta gör inte saken bättre.
Nej, jag tror jag går och gör frukost istället. Gjorde kaffe vid sju, har fortfarande inte hällt upp det i koppen. Bra start på veckan!
Nu är de här Snart (om två veckor) har jag ett badrum igen
TackGrattis @grodan21 på din dag
HUR kommer det sig att rörmokare/hantverkare aldrig verkar ha rätt saker med sig? Vet vi skulle få byta kran i lägenheten för vi ville ha bänkdiskmaskin, då kom rörmokaren, titta lite och sen typ "jag måste ha en ståltråd och rörtång" försvann och kom tillbaka 4 timmar senare typ :/Nu kom rörmokaren förbi. Han muttrade en del och gav mig lite extrajobb. Sen försvann han för att hämta mer saker och lämnade mig med orden; vi ses nog senare. Vadå nog?!?!
Du ska bara veta hur mycket de kan dra in i milersättningHUR kommer det sig att rörmokare/hantverkare aldrig verkar ha rätt saker med sig? Vet vi skulle få byta kran i lägenheten för vi ville ha bänkdiskmaskin, då kom rörmokaren, titta lite och sen typ "jag måste ha en ståltråd och rörtång" försvann och kom tillbaka 4 timmar senare typ :/
Du ska bara veta hur mycket de kan dra in i milersättning
Tror det är olika. Vet att exet var jäkligt noga med att ha med allt för han hade inte tid att åka runt och leta grejer. Då kom jobben i klämm. Men jag vet en vänn som har lite tunt med jobb (elektiker) som gärna drygar ut timmar och bensinkassan med att åka runt och leta prylar (och drika kaffe)