Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit på Minionerna nu, och.... nja, inte lika bra som några av deras andra filmer. Men det var en trailer för en film som kommer nästa år om husdjurens hemliga liv :p
Åh den är jag sugen på! Den filmen jag väntar mest på är dock Captain America civil war. Kommer säkert suga bara för jag att jag är så pepp på den.

Sitter och äter lite sen kvällsmat, råkade bli sen ut till stallet så var inte hemma fören runt halv 9 nästan. Fick ta premiär på att rida när det är mörkt tråkigt nog, men får väl skylla mig själv när jag inte kom iväg på ridturen fören ca tiö över sju :p
Borde sätta mig och läsa lite inför tentan imorgon, men... Orka...

Ligger i sängen och har tandvärk ! Jag var snäll och tog över @ASKAPLASKA s tandvärk ! Nää skämtåsido , en visdomstand som spökar, väntar på tid hos käkkirurgen för att ta bort den

Har betat av den ena texten, nej,...den föll sig inte av sig själv på plats *mutter*...o ska byta fokus o ge mig på nästa. Är inte helt nöjd med första men låter den stå så länge. Nattarbeta...absolut, just nu verkar det funka bäst att plugga på nätterna.

O så lyssnar jag musik. Just nu musiken till Assasins Creed.

Behöver sova, men fryser som attan trots dubbla täcken. Bara inse att det är läge att ta fram vintertäcket :meh: får lägga på mig värmefilten också... inget tenta plugg blev det heller, jag sydde 4 grytlappar till ikväll :angel: mycket roligare än att läsa affärssystem :D

Svettas. Nu har vi fatt varmebolja igen. suck. Det innebar att det ar runt 37*C pa dagen och runt 10*C pa natten. Atminstone behover man inte AC pa natterna.:cool: Men pa dagen skulle jag ga at om jag inte hade AC. Puh ...

Behöver sova, men fryser som attan trots dubbla täcken. Bara inse att det är läge att ta fram vintertäcket :meh: får lägga på mig värmefilten också... inget tenta plugg blev det heller, jag sydde 4 grytlappar till ikväll :angel: mycket roligare än att läsa affärssystem :D

Du ska se tentan går bra ändå! :)

//Squie - som byggde hinder i skogen och sprang på Friskus när hon som bäst skulle tentaplugga. Det gick bra det med, tentan gick hem.

Försöker peppa mig själv att städa bort lite kartonger i morgon. Har typ 10 st (?) som jag sparat för att de "kan vara bra att ha". :meh:

Är glad :)
Har fått fint i mitt lilla hus och det är helt underbart mysigt! Så skönt att ha ett riktigt hem igen!
Mina hyresvärdar är helt underbara människor och människorna i stallet likaså! Det är så otroligt skönt att ha hästarna precis utanför dörren och sällskap i stallet igen att gnistan som varit borta i nästan ett år tänts igen och jag känner mig motiverad i hästeriet igen :bow: Att ha en riktig ridbana hemma och en granne som ska bygga ridhus gör saken bara ännu bättre :up:
Mina hundar trivs, katterna trivs, hönsen trivs, hästarna trivs gudomligt i sin stora kuperade skogshage och sina fina nya stora boxar på logen :love:
Och jag trivs, underbara snälla människor, alla mina djur samlade på ett och samma ställe, skogen utanför husknuten och även om livet inte är helt perfekt så är det bra, just nu är det faktiskt riktigt bra :love:

I dag sitter jag och trycker och vantar pa att den varsta middags hettan ska ge sig. Det ar nu 37*C utanfor dorren och vi vagrar att ga ut. En sval bris borjar dock leta sig hit, sa snart blir det svalare. :cool: Det ar sa otroliga temperatur skillnader mellan natt och dag ... eller mellan San Francisco och har, mindre an 5 (Svenska) mil fran havet.
Brisen ar dock pa gang ... snart kan vi ga ut. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama