Jag behover inte alls ga 20 meter for att kopa en glass. Inte alls. Jag klarar mig alldeles utmarkt utan extra calorier. Inte nagon glass alls.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stackare, lider med dig!Ligger i sängen och har tandvärk ! Jag var snäll och tog över @ASKAPLASKA s tandvärk ! Nää skämtåsido , en visdomstand som spökar, väntar på tid hos käkkirurgen för att ta bort den
Det löser sig säkert ja brukar vara dålig på att plugga, blir oftast bara på sista dagen. Men klarar tentorna ändå. Ofta med VG e-juridik tentan hade jag heller inte pluggat på, fick 6 poäng från VG så det är nog sämsta resultatet tur det är yrkeshögskola och inte högskolaDu ska se tentan går bra ändå!
//Squie - som byggde hinder i skogen och sprang på Friskus när hon som bäst skulle tentaplugga. Det gick bra det med, tentan gick hem.
Det är olika även inom högskolorna, biologlinjen på SU(på den tiden jag gick iaf) var minst 75% G medan biologikurserna på UU endast 50% för G.Det löser sig säkert ja brukar vara dålig på att plugga, blir oftast bara på sista dagen. Men klarar tentorna ändå. Ofta med VG e-juridik tentan hade jag heller inte pluggat på, fick 6 poäng från VG så det är nog sämsta resultatet tur det är yrkeshögskola och inte högskola
Nu sitter jag på tåget och har läst sammanfattningen i boken
Ja förmodligen vi har 60% i gräns för G och 85 % för VG om jag inte kommer ihåg helt galet. Tänkte att tempot/nivån på plugget antagligen är lite högre än åtminstone på min yh utbildning *skönt nog*Det är olika även inom högskolorna, biologlinjen på SU(på den tiden jag gick iaf) var minst 75% G medan biologikurserna på UU endast 50% för G.
Gick upp halv sju på första semesterdagen för att vara i fas när hantverkarna kom. Väntar fortfarande på dem kan jag tillägga..
Är du förvånad? Hoppa in i duschen så kommer de precis när du tvålat in dig och har shampoo i håret
FY vad dåligt gjort av styrelsenLämnade dottern på dagis och bevittnade styrelsens slakt av mitt jobb. Varenda stock är kapad till bara 2 dm, eller ja, de har sparat två men dem sitter det plank emellan och trappsteg upp till Blev faktiskt så ledsen att jag skrev ett mail till styrelsen om att de hade kunnat varna innan de slaktade mitt jobb, eller sagt från start att den skulle vara så så hade jag kunnat ta hem stockarna och använda dem hemma istället, och sparat min rygg!!
Det undrar jag också! Jag har gjort massor på gården men det här var nog det sista.FY vad dåligt gjort av styrelsen
Hur har dom tänkt att föräldrar ska fortsätta lägga tid och energi på frivillig basis efter deras agerande
Det undrar jag också! Jag har gjort massor på gården men det här var nog det sista.
Ingen i styrelsen har svarat på mitt mail än...