Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom mitt huvud och jag inte har varit helt på samma plan idag :cautious: så har det bitvis varit jobbigt idag. Men guldponnyn var jättefin :love: A har skött sig helt ok och det var en trevlig utflykt till Strömsholm. :up: men nu är jag trött! Kommer nog somna med A ikväll :o

Pysslat om hästar och målat bommar. Nu är det dags för soffan lite innan sängen kallar. Klockan ringer lite över tre inatt.

Nu har jag väntat i 2 tim på att regnet ska sluta,men det verkar inte bättre än att jag får klä mig i regnkläder o fälla upp paraplyet för att kunna gå dom 8km med hunden.

Svärmor är på akuten med misstänkt liten stroke eller tia. Skräp! Mannen är lugn men hans lillasyster är väldigt orolig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 42 43 44
Svar
865
· Visningar
33 368

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Rehabtid dragna tänder

Hästrelaterat

Tillbaka