Tequila är förrädiskt.
Även Cava. Så gott och bubbligt! Fungerar fantastiskt bra med ugnsrostad mandelpotatis, halloumi och aioli. För att inte tala om hur bra det passar med tårta!
Sedan sitter du förvånat och tittar på den tomma flaskan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tequila är förrädiskt.
Jo det är ju så.@sonic inte kul alls men lika bra få det undanstökat.
Sånt är så jävla irriterandeEn av de 2 bhar jag använder/kan har nu en bygel som petar mig i armhålan![]()
Trist att det blev som det blev ju.Försökt landa lite idag.
Allt blev så otroligt jobbigt igår och att pappa skulle ha fyllt 81 gjorde det väl än värre.
Är fortfarande matt och trött så ska vila en stund snart, sedan gå och få ett avslut med min fd.
Vi har ju vissa saker vi måste lösa nu när vi inte ska bo ihop.
Så lika bra att göra det på en gång.
Fy vad tungtJo det är ju så.
Kärleken finns där hos oss båda men ibland räcker det inte till.
Vi har nog för mycket bagage
Klarar nästan ingentingDet lät förvisso godare än choklad... jag minns att en riktigt fet kebabpizza klarade inte jag förr.
Ta en t powernap på soffan.Intressekonflikt. Tonåringen vill ha med mig till stallet. Jag vill ut och springa. Jag borde åka till mammas lägenhet och slipa spackel.
Vad göra?
Karibien?Men, vart har @tornblomma tagit vägen??
Eftersom jag bara sovit tre timmar inatt skulle jag lätt kunna göra just det. Men jag tänkte hålla mig vaken tills ikväll, så jag får en ordentlig natts sömn.Ta en t powernap på soffan.