Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på packning inför morgondagen.
ska hjälpa en bukefalist att tapetsera så jag har rakat ihop alla grejor jag kunnat komma på i den vägen. :)

Men först ska jag iväg på fest med företaget imorgon kväll. Vi är lite fundersamma på det. Informationen har varit obefintlig.
Det fanns en festkommitté. Men i veckan så sa en av mina arbetskamrater att hon inte visste något om festen, trots att hon är med i kommittén. Hon och den andra tredjedelen av kommittén hade föreslagit en kryssning och tagit reda på alla detaljer om den. Men det förslaget föll. Så de två hade släppt alltihop. Så en enda person har nu ansvaret för att planera alltihop. Med mat, aktiviteter, lokal etc. Vi vet inte ens när det börjar....

Tja, du vet ju var det finns en ytterst exklusiv restaurang om planeringen skitit sig... ;) :D

Har precis läst igenom kommentarer jag fått från mina opponenter på uppsatsen och slår mig lite för pannan.. En av frågorna som dyker upp flera gånger, med olika formuleringar, är "vilka är aktörerna du pratar om?".. Ja hörrni.. Kanske de jag nämner i titeln på uppsatsen, de som radas upp minst två-tre gånger på olika ställen samt att det är de som har ett varsitt kapitel där jag noggrant beskriver dem med samma struktur/upplägg.. Har ni läst uppsatsen?!:banghead:

På väg genom ett regnigt Skåne (hurra!) till sambons farfar som fyller 89 idag.
Hann med en ridtur som renderade i väldigt ömma benmuskler men tjockisen och jag behöver röra verkligen på oss :D

Himlen är nästan svart och jag hoppas verkligen att det kommer ett litet oväder hit, men på smhi står det tyvärr inget om det.

Har kört hem I, i nu ska jag åka och fortsätter klippa gräset vi började på igår.
Ja ja ja.
Du har en gräsklippare du.

Det har jag med. En splitterny. Men den står hos en firma på garantirep. :banghead:
Misstänker starkt att den gick sänder när mannen på Granngården fällde ihop den rätt brutalt utan nån koll på vad han gjorde.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
276
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
583
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 37 38 39
Svar
771
· Visningar
30 805

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka