Kan ju vara så.Karibien?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan ju vara så.Karibien?
Spring till stallet och sen säger du till tonåringen att eftersom du var snäll och gjorde efter önskemål får tonåringen fixa din mors lägenhet.Intressekonflikt. Tonåringen vill ha med mig till stallet. Jag vill ut och springa. Jag borde åka till mammas lägenhet och slipa spackel.
Vad göra?
Verkligen!Men gott![]()
![]()
Var rädd om dig!Insåg precis att jag sprungit genom väggen och in i nästa.
Så nu är det fokus på jobbet och återhämtning i 2 veckor och förhoppningsvis undvika sjukskrivning.
Blir lite knepigt med det sommarjobb jag ska ha, men det får gå. Som tur var har jag inte heltid där heller.
Pengar är inte allt alltid.
Ska göra mitt bästa för att det inte ska skita sig med det denna gång.
Framför allt lyssna på kroppen
Så var det för mig när jag precis hade fått diagnosen. Räckte typ att jag tänkte mat så knasade magen ihop. Numera går det hyffsat i alla fall, är ibland som det brakar lös.Klarar nästan ingenting
Var rädd om dig. Kom gärna hit om du behöver andas en stund.Insåg precis att jag sprungit genom väggen och in i nästa.
Så nu är det fokus på jobbet och återhämtning i 2 veckor och förhoppningsvis undvika sjukskrivning.
Blir lite knepigt med det sommarjobb jag ska ha, men det får gå. Som tur var har jag inte heltid där heller.
Pengar är inte allt alltid.
Ska göra mitt bästa för att det inte ska skita sig med det denna gång.
Framför allt lyssna på kroppen
haft det i minst 25 år nu, likadant hela tidenSå var det för mig när jag precis hade fått diagnosen. Räckte typ att jag tänkte mat så knasade magen ihop. Numera går det hyffsat i alla fall, är ibland som det brakar lös.
Så snällt av dig.Det var förvånansvärt trevligt hos mamma. Jag tror att det var för att jag direkt när jag kom dit mjukade upp henne med en räkmacka
Nu har hon iaf får gardiner bytta, kattklor klippta och jag har burit hem en massa tunga matvaror hon behövde![]()