Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Glad för att det är mulet väder ute. Känner mig sjukt låg också, blev inte bättre efter att jag läst nyheterna.

Hittat en massa bra citat på sistone, sådana som mina kära kollegor som sysslar med skitsnack borde tänka på. :angel:
18921974_1677835215580651_7420825376511798633_n.jpg

Dags för frukost (måste vända tillbaka dygnet, det är inte hållbart detta)!
Det känns som att jag inte uppdaterar er med annat än "idag ska jag städa och skriva på uppsats", men det är typ så jag lever mitt liv just nu :(

Sitter och häckar utanför zooaffären och väntar på att de ska öppna.. 11 är rätt sent tycker jag när de flesta andra affärer omkring öppnar 10. Rätt många som ryckt i dörren på de 10 min jag suttit här

Det skulle regna hela dagen här men icke. Vi behöver regn, massor med regn. Helst inte när jag ska rida dock men annars så ;)

Har beställt två räkmackor från fiket bredvid jobbet för att ta med mig till mamma när jag jobbat klart. Ser inte direkt fram mot att gå dit men hon behöver hjälp så det är som det är.

Funderar på packning inför morgondagen.
ska hjälpa en bukefalist att tapetsera så jag har rakat ihop alla grejor jag kunnat komma på i den vägen. :)

Men först ska jag iväg på fest med företaget imorgon kväll. Vi är lite fundersamma på det. Informationen har varit obefintlig.
Det fanns en festkommitté. Men i veckan så sa en av mina arbetskamrater att hon inte visste något om festen, trots att hon är med i kommittén. Hon och den andra tredjedelen av kommittén hade föreslagit en kryssning och tagit reda på alla detaljer om den. Men det förslaget föll. Så de två hade släppt alltihop. Så en enda person har nu ansvaret för att planera alltihop. Med mat, aktiviteter, lokal etc. Vi vet inte ens när det börjar....

Försökt landa lite idag.
Allt blev så otroligt jobbigt igår och att pappa skulle ha fyllt 81 gjorde det väl än värre.
Är fortfarande matt och trött så ska vila en stund snart, sedan gå och få ett avslut med min fd.
Vi har ju vissa saker vi måste lösa nu när vi inte ska bo ihop.
Så lika bra att göra det på en gång.

Är tacksam över att jag får bo kvar i min lägenhet ett år till med tanke på hur min kö-status är på objekten jag intressanmält mig på nu:
- 3 rok: Bland de 169 som just nu intresseanmält har du plats 89
- 2 rok: Bland de 264 som just nu intresseanmält har du plats 165
- 2 rok: Bland de 257 som just nu intresseanmält har du plats 153
- 3 rok: Bland de 67 som just nu intresseanmält har du plats 32
- 2 rok: Bland de 256 som just nu intresseanmält har du plats 153
Alla som ligger på första plats har mellan 5000-7000 ködagar, den "värsta" jag sett var 15´000 (jag har strax över 1000 i denna bostadskö...).:meh::cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
276
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
581
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 309
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 34 35 36
Svar
718
· Visningar
28 994

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mellanpudel
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka