Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förresten kan jag upplysa om att mitt ögongodis inte alls är i närheten av att vara ögongodis enligt mig längre, för han är upptagen t.o.m. gift så nej nej nej och åter nej och bläää så osmakligt :yuck:

Jag skulle bara åka och ta in hästarna..... :angel: 2,5 timme senare landar jag hemma igen.... :o
Borde helt klart sova men inte riktigt än.... :p

Då var det dax för plantering i morgon . Men komposten luktade verkligen skit så jag får tvätta kläderna efter att hanterat den och många tycket det var onödigt att köpa 12 säckar jord på coopen till tre kragar men fast jag fyllde i nästan 200 liter kompost så var det bara en säck över .

Jag skulle bara åka och ta in hästarna..... :angel: 2,5 timme senare landar jag hemma igen.... :o
Borde helt klart sova men inte riktigt än.... :p
Äsch släng dig i boxen bara så slipper du åka och släppa ut imorgon när du vaknar, man sover väldigt gott i stallet hos hästen har jag hört. :p (Och så kan man vakna och konstatera att hästen använder nattgästen som huvudkudde.) :o :love:

Glömde att frukostbrödet var slut så nu har jag bakat av en sats frallor, jag älskar när Lidl slänger bake-off som gått över datumet i frysen, det går kanonbra att frysa om och bara slänga in fruset i kall ugn, köra 20 minuter med 3/4-ånga i 160 grader och packa direkt i tät påse. :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
274
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
580
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 309
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 34 35 36
Svar
709
· Visningar
28 504

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka