Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vännen så tråkigt, krya på dig kissen.Katten lite piggare. Ska ge honom mat om en stund. Usch vad jag lider med honom.
Katten var sämre i munnen än förväntatSå det försvann en hel del tänder och pengar. Han är ganska medtagen så han får piggna på sig i ett eget rum här hemma.
Jag vet att de inte lider av att vara tandlösa, men att dra ut sju tänder på ett bräde, blod och saliv som droppar från munnen och en fläskläpp på underläppen - det är tufft för mattes hjärta.Våran hona saknar många tänder, men hon lider verkligen inte av det. Efter operationen blev hon mycket piggare och gladare, snabbt. Hon blir 16 i höst.
Njuter av ett litet glas rött efter middagen. Snart fotboll på TV enligt sambon, jag är väl sådär road av det. Han bakar dessutom brownies till fikan på hans jobb imorgon och jag hoppas få smakaDet har sina fördelar att vara tillsammans med en lärare i hemkunskap
Nu kom han med slickepotten till mig, det är min karl det! Han vet vad jag gillar!
Finns det små glas till rödvin![]()
Våra glas är enormaMen jag hällde inte så mycket i
![]()