Har bokat tid för fillers. Spännande!![]()
Vart, och vad ska du fylla med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har bokat tid för fillers. Spännande!![]()
Vart, och vad ska du fylla med?Jag fyllde läpparna med stylage för 1,5 år sedan. Det är fortfarande lite kvar (fast det har gått ur lite ojämnt). Kommer absolut att göra om.
Katten var sämre i munnen än förväntatSå det försvann en hel del tänder och pengar. Han är ganska medtagen så han får piggna på sig i ett eget rum här hemma.
Med tanke på att du är med i samma vikttråd som mig så ska du inte äta flera nötter i alla fallja ha då var det roliga slut. Inga nötter kvar!
Ja jag vet.Med tanke på att du är med i samma vikttråd som mig så ska du inte äta flera nötter i alla fall![]()
Visst fan var det en synnervsinflammation. Fast om jag förstod det rätt satt inget ytligt nog för att de kunde lokalisera och att det behövdes en MR för det, och det ska jag ändå göra den 13:e. Så det vidtogs tyvärr inga åtgärder. Det blir väl efter MR isf. Hoppas att det är för att effekten av min behandling börjar klinga av, och inte att den inte fungerar som den ska
Skön läkare hur som helst. Grekisk om jag förstod det rätt, det uppstod vissa språkliga problem ibland men inte så farligt. Det viktigaste av allt var att han var den första läkaren som skrattat åt min humor. Han frågade hur det var rent psykiskt, jag sa att jag haft problem i många åt och att "jag är rätt fucked up". Då skrattade han sig dubbelvikt, och gjorde min dag![]()
Tänk på att medicinen bara är en broms dvs man kan ändå få skov med inte lika många som utan medicin
Har du pratat med neurologen om dagens fynd eller är det ögonläkaren som beslutat att inte göra någon åtgärd?
Det vet jag, blev bara nojig när ögonläkaren började fråga om jag provat olika behandlingar.
Bara ögonläkaren, tyvärr! Jag trodde att han skulle återkoppla när jag ändå var där i några timmar, men det planerade han att göra i efterhand. Känner jag mig själv rätt kommer jag ringa neurologmottagningen imorgon ändå.
Ringde neuro imorgon. Det kan hända att dom vill sätta in kortison på dig och det bör göras snarast möjligt för att få effekt!
Om jag förstått det rätt så tar det några gånger innan Mabthera ger full effekt så få inte panik![]()
Jag vet inte var i Malmö det ligger, men där man opererar sig@kolblakkur Är det AK i västra hamnen du funderar på?
Väldigt fräscht och trevlig personal. Jag gick ju på konsultation om injektioner och fick ett bra intryck![]()
Katten var sämre i munnen än förväntatSå det försvann en hel del tänder och pengar. Han är ganska medtagen så han får piggna på sig i ett eget rum här hemma.
Jag vet inte var i Malmö det ligger, men där man opererar sigTack för feedback!
Våran hona saknar många tänder, men hon lider verkligen inte av det. Efter operationen blev hon mycket piggare och gladare, snabbt. Hon blir 16 i höst.Katten lite piggare. Ska ge honom mat om en stund. Usch vad jag lider med honom.