athena_arabians
Trådstartare
Taggar inför bubbel hos grannarna Temperaturen väljer jag att ignorera
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han tyckte nog att jag var tillräckligt jobbig
Eh, jodå, han skröt vitt och brett om hur positivt inställd han var till kvinnor och att han gärna hade sett fler tjejer i vår bransch. Samtidigt som han sa till en av mina manliga kollegor att: "-Ja, det är väl kul att Emma är tillbaka men jag hade ju hellre sett att det var en stor och stark karl istället!"
Kan ju förresten säga att han heter Nilsson i efternamn så jag började kalla honom för Herr Nilsson.
Mina manliga kollegor fyllde på med att döpa om hans penis till Lilla Gubben och hans testiklar till Kling & Klang
Hade fan kunnat hoppa ner i en brunn som det känns nu.
Ohja! Verkligen ett föredöme.Ja, han gjorde ju verkligen mycket för att uppmuntra kvinnor i branschen
De som klarar av det gör det himla bra! Jag var inne på att söka jobb i en gruva när jag var yngre, var på en infoträff och det lät lockande. Är glad att jag inte sökte, kände redan då att jag inte skulle klara under jord-delen.Det är verkligen inte för alla... en del borrare klarar inte av att vara under jord. Särbon bryr sig inte alls förutom att han vägrar åka hissen ner, han kör alltid.
Äsch, nu påminde du mig ju om att jag glömde köpa bubbel när hag var på bolaget tidigare idag. Sambon och jag skulle ju skåla för vår eminenta kakling när vi kommer upp till stugan imorgon. Tur det finns systembolag i Norrland också.Taggar inför bubbel hos grannarna Temperaturen väljer jag att ignorera
Jag mådde som sämst dagen efter andra sprutan så du kanske ska vara förberedd på det, samtidigt som andra inte har känt av andra sprutan alls.Jag har precis fått dos 2 av covidvaccinet och sitter och väntar på mat på max. Funderar på om jag känner av sprutan eller om jag bara har sviktande psykisk hälsa för tillfället. Extremt skönt med en ledig dag i alla fall, det behövde jag, vaccinspruta eller ej.
Jag har också hört att många mår sämre efter andra sprutan och gärna framåt kvällen eller dag 2. Imorgon har jag ett långt pass på jobbet och tre är sjuka så jag hoppas jag får må bra, känns som att det kan bli kämpigt för de kvarvarande annars...Jag mådde som sämst dagen efter andra sprutan så du kanske ska vara förberedd på det, samtidigt som andra inte har känt av andra sprutan alls.
Jag har också hört att många mår sämre efter andra sprutan och gärna framåt kvällen eller dag 2. Imorgon har jag ett långt pass på jobbet och tre är sjuka så jag hoppas jag får må bra, känns som att det kan bli kämpigt för de kvarvarande annars...
Inte jag heller. Så skönt.Jag kände inte ett skit varken efter spruta 1 eller 2.
Det var ingen som helst tvekan när chefen hade betett sig sexistiskt och olämpligt även på övriga sätt.
Skönt! Jag kände inte ens ömhet i armen efter första så jag tror och hoppas att min kropp tar det här vaccinet braJag kände inte ett skit varken efter spruta 1 eller 2.