Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Svarade precis på en medryttarannons. Tror dock att jag inte får bli medryttare på den. Ägaren vet vem jag är och har sett mig rida och jag rider nog för dåligt. Men hästen är trevlig och fin i alla fall. Vore kul att komma igång med ridningen igen.
Håller tummarna! Jag trodde samma om min egna möjlighet till att bli medryttare på en unghäst då jag inte tävlat något tidigare men det gick bra ändå. Jag tror att man kommer långt med ärlighet och ödmjukhet.
 
Fanns svensk kyckling till extrapris i affären. Så jag köpte en. Styckade den till lagom portionspaket att laga mat på. Det blev sju omgångar.

Slängde skrovet och vingarna i en kastrull och har kokat det i några timmar. Sedan har jag kryddat och tillsatt lite av vad jag hittat hemma. Lite kokosmjölk och det verkar lovande. Tanken är att det ska bli soppa. .
Det där med att laga från recept lyckas jag ju aldrig med. Få se om just en här uppfinningen blir bra.
 
”Rimligt” att jag precis köpte min favoritklänning i en större storlek. Den är lite för trång och jag vill verkligen ha den nu nu. Så nu jag jag två stycken i olika storlek 😅😅

A6F664E6-066F-46FD-B304-C8BD579F5BA1.jpeg


Jävligt smart av mig att jag gjorde detta tilltag EFTER mitt möte med banken :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 395
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 966
Senast: Blyger
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 415
Senast: Liran
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 108
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp