Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller på att flytta, så senaste dagarna har bestått av att rensa och packa. Igår packade jag 18 lådor och idag ska jag packa 11. Förhoppningsvis täcker det all inredning.

Hur stort flyttar du i från? Jag försöker att räkna ut hur många flyttlådor vi kan tänkas behöva :nailbiting:
 
Jag har just skickat iväg mannen till apoteket för att köpa mer/annan smärtlindrande medicin. Om det inte hjälper behöver jag kanske kontakta vården igen angående axeln, men det är fredag eftermiddag, semestertider och sommarlov, och skapligt väder - så jag vill inte behöva sitta i ett svettigt väntrum i flera timmar!
 
Målat klart vindskivorna (inte -skenorna ;) )! Lyckades slå ihjäl en otäck broms INNAN den högg mig denna gång. De kommer alltid fram så fort jag börjar svettas :wtf: ! Och det finns ju hur många sorter som helst. Denna var svart och inte mycket större än en vanlig fluga. Tack och lov "slöare" och enklare att slå ihjäl!
Och nu har jag slagit på Falstebo-tävlingarna, hällt upp lite god dricka tillsammans med en skål jordnötter... :) Nu blir det lugn och ro resten av dagen :) !
 
Och nu har jag slagit på Falstebo-tävlingarna, hällt upp lite god dricka tillsammans med en skål jordnötter... :) Nu blir det lugn och ro resten av dagen :) !
Falsterbo här med. Telefonen plingade till med påminnelse om hoppning. När wilma hade hoppat passade jag på att hänga tvättmaskin 2. God dricka får bli när vi hämtat hem dottern från 4H. Ikväll blir det kräfs i huset. :d :d:d:d:d
 
Sockerstinn löksill brukar skicka mitt blodsocker i höjden. Men knäcket kanske dämpar. Men ihop med söt nektarin?
Var det inte långsamma kolhydrater du skulle sikta på?

Ja, det blev lite väl mycket socker igår. Idag blir det kycklingben med tomater och hålla tillbaka på nektarinerna. Som är så förbaskat goda!
 
Jag har just skickat iväg mannen till apoteket för att köpa mer/annan smärtlindrande medicin. Om det inte hjälper behöver jag kanske kontakta vården igen angående axeln, men det är fredag eftermiddag, semestertider och sommarlov, och skapligt väder - så jag vill inte behöva sitta i ett svettigt väntrum i flera timmar!
Kanske funkar med Kry eller liknande?
 
Fick massage och blev helt slut. Somnade men vaknade för ett tag sedan och känner att vad ska jag göra nu här. Själv dessutom.
Tror det är dumt gå ut ikväll. Känns så. Men känns tråkigt att bara vara på rummet.
Dessa i-landsproblem 😂
 
Smälter bort! Vad hände med lagom?
Ja, har jobbat i värmen sedan tidigt i morse. Krävs kylda drycker i intag med hög frekvens.

IMG_7235.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
64 65 66
Svar
1 319
· Visningar
39 466
Senast: Enya
·
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 045
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 972
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 265
Senast: Account
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp